Мар­ке­тинг, про­веж­дан с цел да се ог­ра­ни­чи ку­пу­ва­не­то и кон­су­ма­ци­я­та на да­де­на сто­ка или мар­ка: сис­те­ма от мар­ке­тин­го­ви дейс­т­вия, це­ле­щи пре­на­соч­ва­не­то или огра­ни­ча­ва­не­то на пот­ре­би­тел­с­ко­то тър­се­не в да­де­на об­ласт. Над фир­ме­но рав­ни­ще Д. е ин­с­т­ру­мент за ре­гу­ли­ра­не на "спес­тов­ност­та", про­веж­дан от дър­жа­ва­та в интерес на мо­но­по­ли­те.

Реклама и насърчаване на продажбите; проф. Доганов, доц. Дуранкев; С-я; 1995

ECON.BG

 

 

Предложи
корпоративна публикация
Валутни курсове
капиталов пазар
Купува Продава БНБ
EUR1.9560 1.9560 1.9558
USD1.5915 1.5924 1.8768
GBP2.4796 2.4887 2.3320
от 00:24 29 Януари 2025 повече »
Резултати | Архив
Асен Василев: Дефицитът от 18 милиарда лв. е фикция Няма заложени „бомби“ в държавните финанси, заяви пред bTV бившият финансов министър и депутат от ПП-ДБ Асен Василев. „Дефицит се прави година за...