Използването на диапозитиви и
диафилми за пропагандно-рекл. цели. Д. се прилага в телевизионната
реклама (все по-рядко, защото противоречи на телевизионната
структура и на способността й да предава събитието в действие),при
мултивизията и чрез прожектиране
на диапозитиви и диафилми
при демонстрации, пресконференции, симпозиуми, делови срещи.
Основно изискване на диапозитивната реклама са качеството
на изображението и използването на кратък и лесно запомнящ се текст.
Често излъчването на диапозитиви се озвучава с говор и музика.
Реклама и насърчаване на продажбите; проф. Доганов, доц. Дуранкев; С-я; 1995
Купува | Продава | БНБ |
---|---|---|
EUR1.9560 | 1.9560 | 1.9558 |
USD1.5915 | 1.5924 | 1.8489 |
GBP2.4796 | 2.4887 | 2.3384 |