Из­пол­з­ва­не­то на ди­а­по­зи­ти­ви и ди­а­фил­ми за про­па­ган­д­но-рекл. це­ли. Д. се при­ла­га в те­ле­ви­зи­он­на­та рек­ла­ма (все по-ряд­ко, за­що­то про­ти­во­ре­чи на те­ле­ви­зи­он­на­та струк­ту­ра и на спо­соб­ност­та й да пре­да­ва съ­би­ти­е­то в дейс­т­вие),при мул­ти­ви­зи­я­та и чрез про­жек­ти­ра­не
на ди­а­по­зи­ти­ви и ди­а­фил­ми при де­мон­с­т­ра­ции, прес­кон­фе­рен­ции, сим­по­зи­у­ми, де­ло­ви сре­щи. Ос­нов­но изис­к­ва­не на ди­а­по­зи­тив­на­та рек­ла­ма са ка­чес­т­во­то на изоб­ра­же­ни­е­то и из­пол­з­ва­не­то на кра­тък и лес­но за­пом­нящ се текст. Чес­то из­лъч­ва­не­то на ди­а­по­зи­ти­ви се оз­ву­ча­ва с го­вор и му­зи­ка.

Реклама и насърчаване на продажбите; проф. Доганов, доц. Дуранкев; С-я; 1995

 

Предложи
корпоративна публикация
Валутни курсове
капиталов пазар
Купува Продава БНБ
EUR1.9560 1.9560 1.9558
USD1.5915 1.5924 1.8824
GBP2.4796 2.4887 2.3574
от 00:24 23 Декември 2024 повече »
Резултати | Архив
Левон Хампарцумян: Бюджетът за 2025 г. е провокация, неизпълним е Ако този бюджет се приеме, трябва да целунем мечтата за еврото за довиждане, каза пред bTV финансистът Левон Хампарцумян. По думите му бюджетът,...