Печатно рекламно издание, представляващо неколкократно сгънат лист хартия или малограмажен картон. Съществуват няколко различни начина на сгъване на Д. Предназначението им е да осигуряват по различен начин интереса на читателя и последователното възприемане на рекл. послание. Д. е богато илюстрована, черно-бяла или гл. цветна, с неголям текст. Използва се основно в туристическата реклама (за популяризиране на обекти за посещение, природни и исторически забележителности, хотели и заведения), както и при стоките за широко потребление. Разпространява се чрез директна реклама, на панаири и изложби, при делови срещи, симпозиуми, конференции, в хотели и др., при което преобладават големите тиражи.
Реклама и насърчаване на продажбите; проф. Доганов, доц. Дуранкев; С-я; 1995
Купува | Продава | БНБ |
---|---|---|
EUR1.9560 | 1.9560 | 1.9558 |
USD1.5915 | 1.5924 | 1.8489 |
GBP2.4796 | 2.4887 | 2.3384 |