Търсене на стока и услуга, която обикновено не е предназначена за индивида, проявяващ интерес към нея — например собствениците на частни ко­ли могат да настояват за осигуряването с градски транспорт не на самите себе си, а на онези, които не могат да си позволят придвижване със собстве­ни автомобили.

Голямото допълнително търсене може да намали цената на въпросната стока или услуга. От този вид е търсенето на осигуровки — колко­то повече хора участват в осигурителната схема, толкова по-ниска е вноската при застраховане сре­щу определен риск.

 

Английско-български учебен речник по икономика, Доналд Ръдърфорд, ИК Прозорец, 1997

ECON.BG

Предложи
корпоративна публикация
Валутни курсове
капиталов пазар
Купува Продава БНБ
EUR1.9560 1.9560 1.9558
USD1.5915 1.5924 1.8254
GBP2.4796 2.4887 2.2837
от 17:24 26 Април 2024 повече »
Интерлийз ЕАД Лизинг на оборудване, транспорни средства, леки автомобили и др.
ММС Инк. ЕООД Официален дистрибутор на Daikin-Япония. Лидер в производството на климатична техника.
SIXENSE GROUP - СИКСЕНС ГРУП SIXENSE Group е глобална компания, базирана на 5 континента, развиваща...
Резултати | Архив
1.5 млн. трудови мигранти годишно вече не са ни достатъчни, смятат в Еврокомисията Всяка година в ЕС пристигат по 1,5 млн. трудови мигранти, но това не е достатъчно заради цялостния недостиг на работна ръка. Това заяви...