Из­раз или из­ре­че­ние, пос­та­ве­но в края на тек­с­та при пе­чат­на­та обя­ва, кой­то пов­та­ря (дос­лов­но или смис­ле­но) заг­лав­на­та част от ос­нов­ния мо­тив в обя­ва­та или пра­ви до­пъл­ни­тел­но пред­ло­же­ние на чи­та­те­ля. Е.-ф. на­ми­ра го­ля­мо при­ло­же­ние при по-дъл­ги­те обя­ви, как­то и при се­ри­я­та обя­ви, по­мес­те­ни на по­зи­ция в един и същ брой на рек­ла­мо­но­си­те­ля.

Реклама и насърчаване на продажбите; проф. Доганов, доц. Дуранкев; С-я; 1995

 

Предложи
корпоративна публикация
Валутни курсове
капиталов пазар
Купува Продава БНБ
EUR1.9560 1.9560 1.9558
USD1.5915 1.5924 1.8768
GBP2.4796 2.4887 2.3320
от 00:24 29 Януари 2025 повече »
Резултати | Архив
Асен Василев: Дефицитът от 18 милиарда лв. е фикция Няма заложени „бомби“ в държавните финанси, заяви пред bTV бившият финансов министър и депутат от ПП-ДБ Асен Василев. „Дефицит се прави година за...