1) Най-об­ща ка­те­го­рия в об­ласт­та на мар­ка­та, ко­я­то включ­ва всич­ки еле­мен­ти, из­пол­з­ва­ни за оз­на­ча­ва­не и ин­ди­ви­ду­а­ли­зи­ра­не на сто­ки­те, ус­лу­ги­те, фир­ми­те и ин­с­ти­ту­ци­и­те - търг., фаб­рич­ни и сто­ко­ви мар­ки, мар­ки за ус­лу­ги, ав­тор­с­ки зна­ци, пик­то г­ра­ми и др.

2) В те­сен см. З.м. се из­пол­з­ва вмес­то оз­на­че­ни­е­то "ре­гис­т­ри­ра­на мар­ка", напр. "Ко­ка-Ко­ла", за­па­зе­на мар­ка".

Реклама и насърчаване на продажбите; проф. Доганов, доц. Дуранкев; С-я; 1995

 

Предложи
корпоративна публикация
Валутни курсове
капиталов пазар
Купува Продава БНБ
EUR1.9560 1.9560 1.9558
USD1.5915 1.5924 1.8824
GBP2.4796 2.4887 2.3574
от 00:24 23 Декември 2024 повече »
Резултати | Архив
Левон Хампарцумян: Бюджетът за 2025 г. е провокация, неизпълним е Ако този бюджет се приеме, трябва да целунем мечтата за еврото за довиждане, каза пред bTV финансистът Левон Хампарцумян. По думите му бюджетът,...