1) Гра­фич­но офор­ме­но заг­ла­вие на те­ле­ви­зи­он­но пре­да­ва­не или руб­ри­ка. Ин­фор­ма­ци­он­ни­ят ха­рак­тер на З. се ре­а­ли­зи­ра по три по­ка­за­те­ля: съ­дър­жа­ни­е­то на тек­с­та, ви­да на шриф­та и илюс­т­ра­тив­ния ма­те­ри­ал (сним­ка, ри­сун­ка и др.)

2) Не­под­виж­ни (ста­тич­ни) илюс­т­ра­тив­ни ма­те­ри­а­ли, по­ка­за­ни пред ка­ме­ра­та (сним­ки, чер­те­жи, таб­ли­ци, кар­ти, ри­сун­ки и др.).

3) Стой­ка­та, вър­ху ко­я­то се пос­та­вят ма­те­ри­а­ли­те, зас­не­ма­ни от ка­ме­ра­та.

Реклама и насърчаване на продажбите; проф. Доганов, доц. Дуранкев; С-я; 1995

 

Предложи
корпоративна публикация
Валутни курсове
капиталов пазар
Купува Продава БНБ
EUR1.9560 1.9560 1.9558
USD1.5915 1.5924 1.8824
GBP2.4796 2.4887 2.3574
от 00:24 23 Декември 2024 повече »
Резултати | Архив
Левон Хампарцумян: Бюджетът за 2025 г. е провокация, неизпълним е Ако този бюджет се приеме, трябва да целунем мечтата за еврото за довиждане, каза пред bTV финансистът Левон Хампарцумян. По думите му бюджетът,...