1) В широк см.: всяка рекл. комуникация, която се възприема от човек посредством слуха. Тя е подвид в първата система от класификацията на Бохуш Хекл (Чехия) и включва: радиорекламата, З.р. по местни радиовъзли и уредби, рекл. радиоколи, рекламата чрез грамофонни плочи, фонокартички и др. и самите носители на звуковата комуникация - т.е. различните звукозаписи.
2) В тесен см. З.р. включва рекл.-информационните предавания на мястото на продажбата и др. обществени места: по панаири и изложби, в превозни средства и т.н.
Реклама и насърчаване на продажбите; проф. Доганов, доц. Дуранкев; С-я; 1995
Купува | Продава | БНБ |
---|---|---|
EUR1.9560 | 1.9560 | 1.9558 |
USD1.5915 | 1.5924 | 1.8824 |
GBP2.4796 | 2.4887 | 2.3574 |