1) В ши­рок см.:  вся­ка рекл. ко­му­ни­ка­ция, ко­я­то се въз­п­ри­е­ма от чо­век пос­ред­с­т­вом слу­ха. Тя е под­вид в пър­ва­та сис­те­ма от кла­си­фи­ка­ци­я­та на Бо­хуш Хекл (Че­хия) и включ­ва: ра­ди­о­рек­ла­ма­та, З.р. по мес­т­ни ра­ди­о­въз­ли и уред­би, рекл. ра­ди­о­ко­ли, рек­ла­ма­та чрез гра­мо­фон­ни пло­чи, фо­но­кар­тич­ки и др. и са­ми­те но­си­те­ли на зву­ко­ва­та ко­му­ни­ка­ция - т.е. раз­лич­ни­те зву­ко­за­пи­си.

2) В те­сен см. З.р. включ­ва рекл.-ин­фор­ма­ци­он­ни­те пре­да­ва­ния на мяс­то­то на про­даж­ба­та и др. об­щес­т­ве­ни мес­та: по па­на­и­ри и из­лож­би, в пре­воз­ни сред­с­т­ва и т.н.

Реклама и насърчаване на продажбите; проф. Доганов, доц. Дуранкев; С-я; 1995

 

Предложи
корпоративна публикация
Валутни курсове
капиталов пазар
Купува Продава БНБ
EUR1.9560 1.9560 1.9558
USD1.5915 1.5924 1.8824
GBP2.4796 2.4887 2.3574
от 00:24 23 Декември 2024 повече »
Резултати | Архив
Левон Хампарцумян: Бюджетът за 2025 г. е провокация, неизпълним е Ако този бюджет се приеме, трябва да целунем мечтата за еврото за довиждане, каза пред bTV финансистът Левон Хампарцумян. По думите му бюджетът,...