1)
(institutional, institutional advertising, institutions advertising) Реклама на
ин-
ституциите като организирани социални системи:
държавни и кооперативни организации, учреждения,
обществени организации и пр. В пропагандната практика тази И.р. се
интегрира
в системата на ПР.
2) (institutional advertising) Реклама на болници, училища, университети, санаториуми и др. в англосаксонските страни.
3) (corporate image advertising, corporate publicity, public-relations) Реклама на фирмата, целяща представянето й като социална институция, която със структурата, дейността, нормите и правилата си има значение, определящо поведението на отделни класи, слоеве и дори на цялото общество. Този вид И.р. е свързан с изграждането на определен образ на фирмата и е равнозначен на т.нар. престижна реклама. По своите цели тя се интегрира с фирмения пъблик-рилейшънз. Такова схващане поддържат много автори от САЩ, Англия, Япония и др. високо развити страни.
Реклама и насърчаване на продажбите; проф. Доганов, доц. Дуранкев; С-я; 1995
Купува | Продава | БНБ |
---|---|---|
EUR1.9560 | 1.9560 | 1.9558 |
USD1.5915 | 1.5924 | 1.8489 |
GBP2.4796 | 2.4887 | 2.3384 |