1) (in­stitutional, institutional advertising, institutions ad­­ver­ti­sing) Рек­ла­ма на ин­-
с­ти­ту­ци­и­те ка­то ор­га­ни­зи­ра­ни со­ци­а­л­ни сис­те­ми: дър­жав­­ни и ко­о­пе­ра­тив­ни ор­га­ни­за­ции, уч­реж­де­ния, об­щес­т­ве­ни ор­га­ни­за­ции и пр. В про­па­ган­д­на­та прак­ти­ка та­зи И.р. се ин­тег­ри­ра
в сис­те­ма­та на ПР.

2) (institutional  advertising) Ре­к­ла­ма на бол­ни­ци, учи­ли­ща, уни­вер­си­те­ти, са­на­то­ри­у­ми и др. в ан­г­ло­сак­сон­с­ки­те стра­ни.

3) (corporate image adver­tising, corporate publicity, public-relations) Рек­ла­ма на фир­ма­та, це­ля­ща пред­с­та­вя­не­то й ка­то со­ци­а­л­на ин­с­ти­ту­ция, ко­я­то със струк­ту­ра­та, дей­ност­та, нор­ми­те и пра­ви­ла­та си има зна­че­ние, оп­ре­де­ля­що по­ве­де­ни­е­то на от­дел­ни кла­си, сло­е­ве и до­ри на ця­ло­то об­щес­т­во. То­зи вид И.р. е свър­зан с из­г­раж­да­не­то на оп­ре­де­лен об­раз на фир­ма­та и е рав­ноз­на­чен на т.нар. прес­тиж­на рек­ла­ма. По сво­и­те це­ли тя се ин­тег­ри­ра с фир­ме­ния пъб­лик-ри­лей­шънз. Та­ко­ва схва­ща­не под­дър­жат мно­го ав­то­ри от САЩ, Ан­г­лия, Япо­ния и др. ви­со­ко раз­ви­ти стра­ни.

Реклама и насърчаване на продажбите; проф. Доганов, доц. Дуранкев; С-я; 1995

 

Предложи
корпоративна публикация
Валутни курсове
капиталов пазар
Купува Продава БНБ
EUR1.9560 1.9560 1.9558
USD1.5915 1.5924 1.8824
GBP2.4796 2.4887 2.3574
от 00:24 23 Декември 2024 повече »
Резултати | Архив
Левон Хампарцумян: Бюджетът за 2025 г. е провокация, неизпълним е Ако този бюджет се приеме, трябва да целунем мечтата за еврото за довиждане, каза пред bTV финансистът Левон Хампарцумян. По думите му бюджетът,...