Из­ра­зя­ва за­ви­си­мост­та меж­ду броя на ад­ре­са­ти­те и пос­то­ян­ни­те по­лу­ча­те­ли на пе­ри­о­дич­но­то из­да­ние - вес­т­ник или спи­са­ние. Из­чис­ля­ва се по фор­му­ла­та:

,

къ­де­то: Кз е ко­е­фи­ци­е­н­тът на Зайц; Е - бро­ят на жи­те­ли­те в об­ласт­та
на раз­п­рос­т­ра­не­ни­е­то; А - бро­ят на або­на­ти­те в съ­щия ра­йон. Фор­му­ла­та
е из­вес­т­на и в др. вид, при кой­то вмес­то броя на жи­те­ли­те Е се из­чис­ля­ва бро­ят на до­ма­кин­с­т­ва­та (Д).

Реклама и насърчаване на продажбите; проф. Доганов, доц. Дуранкев; С-я; 1995

 

Предложи
корпоративна публикация
Валутни курсове
капиталов пазар
Купува Продава БНБ
EUR1.9560 1.9560 1.9558
USD1.5915 1.5924 1.8824
GBP2.4796 2.4887 2.3574
от 00:24 23 Декември 2024 повече »
Резултати | Архив
Левон Хампарцумян: Бюджетът за 2025 г. е провокация, неизпълним е Ако този бюджет се приеме, трябва да целунем мечтата за еврото за довиждане, каза пред bTV финансистът Левон Хампарцумян. По думите му бюджетът,...