1) В ши­рок см.: вся­ко (фи­зи­чес­ко или юри­ди­чес­ко) ли­це, ко­е­то мо­же да осъ­щес­т­вя­ва рекл. ко­му­ни­ка­ция за нуж­ди­те си, как­то и ли­ца­та, ко­и­то из­вър­ш­ват не­пос­ред­с­т­ве­на­та дей­ност по ко­му­ни­ки­ра­не­то от име­то и за смет­ка на тре­ти ли­ца - раз­лич­ни рекл. аген­ции, аген­ции за ПР, рекл. твор­ци, пос­ред­ни­ци и др.

2) В те­сен см.: ли­ца (фир­ми, дър­жав­ни и об­щес­т­ве­ни ор­га­ни­за­ции, час­т­ни ли­ца), ко­и­то не­пос­ред­с­т­ве­но ор­га­ни­зи­рат, пла­ни­рат, съз­да­ват и про­веж­дат рекл. ко­му­ни­ка­ция.

Реклама и насърчаване на продажбите; проф. Доганов, доц. Дуранкев; С-я; 1995

 

Предложи
корпоративна публикация
Валутни курсове
капиталов пазар
Купува Продава БНБ
EUR1.9560 1.9560 1.9558
USD1.5915 1.5924 1.8824
GBP2.4796 2.4887 2.3574
от 00:24 23 Декември 2024 повече »
Резултати | Архив
Левон Хампарцумян: Бюджетът за 2025 г. е провокация, неизпълним е Ако този бюджет се приеме, трябва да целунем мечтата за еврото за довиждане, каза пред bTV финансистът Левон Хампарцумян. По думите му бюджетът,...