1) В широк см.: всяко (физическо или юридическо) лице, което може да осъществява рекл. комуникация за нуждите си, както и лицата, които извършват непосредствената дейност по комуникирането от името и за сметка на трети лица - различни рекл. агенции, агенции за ПР, рекл. творци, посредници и др.
2) В тесен см.: лица (фирми, държавни и обществени организации, частни лица), които непосредствено организират, планират, създават и провеждат рекл. комуникация.
Реклама и насърчаване на продажбите; проф. Доганов, доц. Дуранкев; С-я; 1995
Купува | Продава | БНБ |
---|---|---|
EUR1.9560 | 1.9560 | 1.9558 |
USD1.5915 | 1.5924 | 1.8489 |
GBP2.4796 | 2.4887 | 2.3384 |