1) Вся­ка рек­ла­ма, ко­я­то це­ли да пред­раз­по­ло­жи, без да ди­ри неп­ре­мен­но ку­пу­ва­чес­ка ре­а­к­ция.

2) Сто­пан­с­ка ин­фор­ма­ция, рек­ла­ма за фир­ма, ко­я­то це­ли да пре­диз­ви­ка бла­гос­к­лон­но от­но­ше­ние с по­мощ­та на не­я­в­ни рекл. сред­с­т­ва и фор­ми пре­дим­но чрез жур­на­лис­ти­чес­ки жан­ро­ве.

Реклама и насърчаване на продажбите; проф. Доганов, доц. Дуранкев; С-я; 1995

 

Предложи
корпоративна публикация
Валутни курсове
капиталов пазар
Купува Продава БНБ
EUR1.9560 1.9560 1.9558
USD1.5915 1.5924 1.8824
GBP2.4796 2.4887 2.3574
от 00:24 23 Декември 2024 повече »
Резултати | Архив
Левон Хампарцумян: Бюджетът за 2025 г. е провокация, неизпълним е Ако този бюджет се приеме, трябва да целунем мечтата за еврото за довиждане, каза пред bTV финансистът Левон Хампарцумян. По думите му бюджетът,...