1) Многоколонна рекламна тарифа, включваща отстъпки и отбиви за обем, многократност на отпечатване, излъчване, профектиране, отстъпки за увеличен обем в сравнение с предишната календарна или договорна г. и др.
2) Окончателна цена за конкретна рекл. услуга, след приспадане на всички отстъпки, които агенцията (рекламоносителят) предоставят на клиента. В някои страни К.т. включва само отстъпките за количество, които се определят нормативно.
Реклама и насърчаване на продажбите; проф. Доганов, доц. Дуранкев; С-я; 1995
Купува | Продава | БНБ |
---|---|---|
EUR1.9560 | 1.9560 | 1.9558 |
USD1.5915 | 1.5924 | 1.8489 |
GBP2.4796 | 2.4887 | 2.3384 |