1) Мно­го­ко­лон­на рек­лам­на та­ри­фа, включ­ва­ща от­с­тъп­ки и от­би­ви за обем, мно­гок­рат­ност на от­пе­чат­ва­не, из­лъч­ва­не, про­фек­ти­ра­не, от­с­тъп­ки за уве­ли­чен обем в срав­не­ние с пре­диш­на­та ка­лен­дар­на или до­го­вор­на г. и др.

2) Окон­ча­тел­на це­на за кон­к­рет­на рекл. ус­лу­га, след прис­па­да­не на всич­ки от­с­тъп­ки, ко­и­то аген­ци­я­та (рек­ла­мо­но­си­те­лят) пре­дос­та­вят на кли­е­н­та. В ня­кои стра­ни К.т. включ­ва са­мо от­с­тъп­ки­те за ко­ли­чес­т­во, ко­и­то се оп­ре­де­лят нор­ма­тив­но.

Реклама и насърчаване на продажбите; проф. Доганов, доц. Дуранкев; С-я; 1995

 

Предложи
корпоративна публикация
Валутни курсове
капиталов пазар
Купува Продава БНБ
EUR1.9560 1.9560 1.9558
USD1.5915 1.5924 1.8824
GBP2.4796 2.4887 2.3574
от 00:24 23 Декември 2024 повече »
Резултати | Архив
Левон Хампарцумян: Бюджетът за 2025 г. е провокация, неизпълним е Ако този бюджет се приеме, трябва да целунем мечтата за еврото за довиждане, каза пред bTV финансистът Левон Хампарцумян. По думите му бюджетът,...