Основен вид насърчаване на продажбите . Процес, при който производителят установява пряк контакт с търговеца или крайния получател, чрез който продавачи, търг. представители, търг. пътници, агенти и прочие преговарят с потенциалния купувач, помагат му с информация, консултации, демонстрации на стоката и го убеждават да я купи. Л.п. цели установяване на дълготрайни връзки с купувачите. Обратна на Л.п. е т.нар. "безлична продажба" (impersonal selling), към която редица автори причисляват на първо място рекламата.
Реклама и насърчаване на продажбите; проф. Доганов, доц. Дуранкев; С-я; 1995
Купува | Продава | БНБ |
---|---|---|
EUR1.9560 | 1.9560 | 1.9558 |
USD1.5915 | 1.5924 | 1.8489 |
GBP2.4796 | 2.4887 | 2.3384 |