Ос­но­вен вид на­сър­ча­ва­не на про­даж­би­те . Про­цес, при кой­то про­и­з­во­ди­те­лят ус­та­но­вя­ва пряк кон­такт с тър­го­ве­ца или край­ния по­лу­ча­тел, чрез кой­то про­да­ва­чи, търг. пред­с­та­ви­те­ли, търг. път­ни­ци, аген­ти и про­чие пре­го­ва­рят с по­тен­ци­а­л­ния ку­пу­вач, по­ма­гат му с ин­фор­ма­ция, кон­сул­та­ции, де­мон­с­т­ра­ции на сто­ка­та и го убеж­да­ват да я ку­пи. Л.п. це­ли ус­та­но­вя­ва­не на дъл­гот­рай­ни връз­ки с ку­пу­ва­чи­те. Об­рат­на на Л.п. е т.нар. "без­лич­на про­даж­ба" (impersonal selling), към ко­я­то ре­ди­ца ав­то­ри при­чис­ля­ват на пър­во мяс­то рек­ла­ма­та.

Реклама и насърчаване на продажбите; проф. Доганов, доц. Дуранкев; С-я; 1995

 

Предложи
корпоративна публикация
Валутни курсове
капиталов пазар
Купува Продава БНБ
EUR1.9560 1.9560 1.9558
USD1.5915 1.5924 1.8824
GBP2.4796 2.4887 2.3574
от 00:24 23 Декември 2024 повече »
Резултати | Архив
Левон Хампарцумян: Бюджетът за 2025 г. е провокация, неизпълним е Ако този бюджет се приеме, трябва да целунем мечтата за еврото за довиждане, каза пред bTV финансистът Левон Хампарцумян. По думите му бюджетът,...