Маркетинг, чието провеждане от страна на дадена фирма не противоречи на правилата за лоялна конкуренция. Основни средства са постоянното поддържане и повишаване на качеството, обслужването на клиента, сервизът и следпродажбените дейности, както и някои форми на ценовата конкуренция (отбиви и отстъпки, предоставяне на премии и др.).
Съвременното разбиране на Л.м. изисква той да съответства на приетите през 1973 от Междунар. съвет за рекл. практика към МТК междунар. правила за Л.м.: Международен кодекс за маркетингови проучвания, Международен кодекс за лоялност при насърчаване на продажбите, Международен кодекс за лоялна практика в рекламата.
Реклама и насърчаване на продажбите; проф. Доганов, доц. Дуранкев; С-я; 1995
Купува | Продава | БНБ |
---|---|---|
EUR1.9560 | 1.9560 | 1.9558 |
USD1.5915 | 1.5924 | 1.8824 |
GBP2.4796 | 2.4887 | 2.3574 |