1) Организираща и ръководна дейност на държавата и органите й по правната защита на запазената марка (търг. марки и марки за услуги); цялата система от правни норми, уреждаща взаимоотношенията, които възникват в страната и в чужбина от регистрацията и използването на марките.
2) Дейността на предприятието по успешната реализация на неговите търг. марки и марки за услуги: правилен подбор и създаване на марките, правната им защита чрез вписването им и ефективното им използване, провеждане на необходимата реклама и пропаганда, маркетингова политика за успешно налагане на марките на пазара и поддържане на висока степен на вярност към марката.
3) В литературата понякога се дава като една от двете алтернативни стратегии - стокова и маркова.
Реклама и насърчаване на продажбите; проф. Доганов, доц. Дуранкев; С-я; 1995
Купува | Продава | БНБ |
---|---|---|
EUR1.9560 | 1.9560 | 1.9558 |
USD1.5915 | 1.5924 | 1.8824 |
GBP2.4796 | 2.4887 | 2.3574 |