Каналите и средствата за разпространение на масовата комуникация. Теорията на комуникациите обикновено включва в понятието: печата (книги, вестници и списания), киното, радиото и телевизията. Рекл. теория разглежда като М.м. и др. канали и средства за едновременно разпространяване на голямо количество идентични съобщения: различни средства на външната реклама, светлинната реклама, транспортната реклама, фотографията и др. Значително място в съвр. теория на рекламата заемат въпросите за техн. своеобразие и взаимозависимост на различните М.м. и кодирането на даденото рекл. послание при М.м., които участват в рекл. кампания.
Реклама и насърчаване на продажбите; проф. Доганов, доц. Дуранкев; С-я; 1995
Купува | Продава | БНБ |
---|---|---|
EUR1.9560 | 1.9560 | 1.9558 |
USD1.5915 | 1.5924 | 1.8489 |
GBP2.4796 | 2.4887 | 2.3384 |