Един от ме­то­ди­те на про­миш­ле­ния ПР, кой­то се от­на­ся към т.нар. вът­реш­ни ре­сур­си на ПР. Из­пол­з­ва се за въз­дейс­т­вие как­то вър­ху ши­ро­ка­та об­щес­т­ве­ност, та­ка и сред от­дел­ни мик­рог­ру­пи. В оп­ре­де­ле­ни дни на сед­ми­ца­та рек­ла­мо­да­те­лят пре­дос­та­вя за ин­ди­ви­ду­а­л­ни или гру­по­ви по­се­ще­ния ла­бо­ра­то­ри­и­те, ин­с­ти­ту­ти­те, за­во­ди­те или фер­ми­те си, ка­то спе­ци­а­л­но под­гот­ве­но ли­це раз­веж­да по­се­ти­те­ли­те, обяс­ня­ва им ви­дя­но­то и от­го­ва­ря на пос­та­ве­ни­те въп­ро­си.

Реклама и насърчаване на продажбите; проф. Доганов, доц. Дуранкев; С-я; 1995

Предложи
корпоративна публикация
Валутни курсове
капиталов пазар
Купува Продава БНБ
EUR1.9560 1.9560 1.9558
USD1.5915 1.5924 1.8632
GBP2.4796 2.4887 2.3590
от 00:24 26 Февруари 2025 повече »
Резултати | Архив
6 млрд. лв. данъчни приходи в Бюджет 2025 са неизпълними, твърди Фискалният съвет Риск от неизпълнение на данъчните приходи в размер на 6.2 млрд. лв. във внесения от правителството проектобюджет за тази година, оцени Фискалният...