Съвременен метод за убеждаване на аудиторията в истинността
на излаганата рекл. аргументация, като се посочват мненията на
отделни лица, използвали вече разгласяваната стока (услуга)
или специалисти от дадената област, които могат компетентно да се
произнесат
за нея. За целта се вземат интервюта, организират се
анкети, публикуват се откъси от направени вече изявления в полза на
стоката, търг. марка или фирмата. М.п. намира широко приложение във всички рекл.
форми (печатна, радио- и телевизионна реклама), ориентирани към
широката публика. Негов вариант е методът на "третата
партия".
Реклама и насърчаване на продажбите; проф. Доганов, доц. Дуранкев; С-я; 1995
Купува | Продава | БНБ |
---|---|---|
EUR1.9560 | 1.9560 | 1.9558 |
USD1.5915 | 1.5924 | 1.8489 |
GBP2.4796 | 2.4887 | 2.3384 |