Ме­тод за ус­та­но­вя­ва­не ус­пе­ха при на­ла­га­не­то на рекл. ло­зунг сред об­щес­т­ве­ност­та, раз­ра­бо­тен от ам. пси­хо­лин­г­вист Хен­ри С. Линк. Тех­ни­ка­та на М.т.а. се гра­ди вър­ху да­де­ни­те от­го­во­ри на въп­ро­си, в ко­и­то на за­пит­ва­ния се пре­дос­та­вят два еле­мен­та - рекл. ло­зунг и сто­ка­та, а той тряб­ва да асо­ци­и­ра тре­тия - за кой про­дукт или мар­ка се от­на­ся рек­ла­ма­та. Напр. "Кой ко­няк се рек­ла­ми­ра ка­то "брен­ди­то на На­по­ле­он"? Спо­ред броя на да­ли­те пра­ви­лен от­го­вор - мар­ка­та "Кур­во­а­зие", се ус­та­но­вя­ва и ус­пе­хът на рекл. кам­па­ния.

Реклама и насърчаване на продажбите; проф. Доганов, доц. Дуранкев; С-я; 1995

 

Предложи
корпоративна публикация
Валутни курсове
капиталов пазар
Купува Продава БНБ
EUR1.9560 1.9560 1.9558
USD1.5915 1.5924 1.8981
GBP2.4796 2.4887 2.3369
от 17:24 10 Януари 2025 повече »
Резултати | Архив
Силвия Георгиева: Без приет бюджет общините не могат да планират и ремонт на тротоар Общинските бюджети са функция от държавния и се приемат до 25 дни след приемането на държавния. В момента не можем да приемем капиталовите си...