Метод за установяване успеха при налагането на рекл. лозунг сред обществеността, разработен от ам. психолингвист Хенри С. Линк. Техниката на М.т.а. се гради върху дадените отговори на въпроси, в които на запитвания се предоставят два елемента - рекл. лозунг и стоката, а той трябва да асоциира третия - за кой продукт или марка се отнася рекламата. Напр. "Кой коняк се рекламира като "брендито на Наполеон"? Според броя на далите правилен отговор - марката "Курвоазие", се установява и успехът на рекл. кампания.
Реклама и насърчаване на продажбите; проф. Доганов, доц. Дуранкев; С-я; 1995
Купува | Продава | БНБ |
---|---|---|
EUR1.9560 | 1.9560 | 1.9558 |
USD1.5915 | 1.5924 | 1.8489 |
GBP2.4796 | 2.4887 | 2.3384 |