Ос­но­вен ме­тод за въз­дейс­т­вие вър­ху ши­ро­ка­та об­щес­т­ве­ност при прес­тиж­на­та рек­ла­ма и ПР. Той се при­ла­га за емо­ци­о­нал­но въз­дейс­т­вие вър­ху та­ки­ва це­ле­ви гру­пи или ма­со­ви ауди­то­рии, ко­и­то са ед­но­род­ни в цен­нос­т­на­та си ори­е­н­та­ция - имат ед­нак­ви или сход­ни въз­г­ле­ди по ос­нов­ни въп­ро­си и проб­ле­ми, об­щи мо­рал­ни прин­ци­пи и це­ли, вслед­с­т­вие на ко­е­то ре­а­ги­рат по схо­ден на­чин на съ­о­т­вет­ния драз­ни­тел. Цен­нос­т­на­та ори­е­н­та­ция се осъ­щес­т­вя­ва въз ос­но­ва на мно­го прин­ци­пи, ко­и­то на­ми­рат ши­ро­ко при­ло­же­ние при об­ра­бот­ка­та на об­щес­т­ве­но­то мне­ние. Най-го­ля­мо при­ло­же­ние при ма­ни­пу­ла­тив­ния фир­мен ПР имат прин­ци­пи­те "на­леп­ва­не на ети­ке­ти" (name calling), "блес­тя­ща не­о­п­ре­де­ле­ност" (glittering generality), "зас­ви­де­тел­с­т­ва­не" (testimonial), "на­ши хо­ра" (plain folk), "общ ва­гон" (band wagon), "под­мя­на на кар­ти­те" (card stacking), "пре­на­ся­не" (transfer) и др.

Реклама и насърчаване на продажбите; проф. Доганов, доц. Дуранкев; С-я; 1995

Предложи
корпоративна публикация
Валутни курсове
капиталов пазар
Купува Продава БНБ
EUR1.9560 1.9560 1.9558
USD1.5915 1.5924 1.8489
GBP2.4796 2.4887 2.3384
от 00:24 20 Ноември 2024 повече »
ММС Инк. ЕООД Официален дистрибутор на Daikin-Япония. Лидер в производството на климатична техника.
Интерлийз ЕАД Лизинг на оборудване, транспорни средства, леки автомобили и др.
SIXENSE GROUP - СИКСЕНС ГРУП SIXENSE Group е глобална компания, базирана на 5 континента, развиваща...
Резултати | Архив
Кристалина Георгиева: Инфлацията отстъпва и този път без рецесия Хората ще продължат да усещат високи цени, въпреки че инфлацията се успокоява. За това предупреди управляващият директор на Международния валутен...