Категория на рекламата. Според Бъртън в нея се включва не само експортната реклама, т.е. рекл. дейност на фирмите-износителки, но и рекл. усилия на техните чуждестранни агенти, филиали или дъщерни компании, ако те се планират, координират или насочват от фирмата-износител (Burton, H. Handbook of Advertising Management, New York, 1970). Рекл. теоретици разглеждат М.р. само като комуникация между различни култури, което предполага познания за стопанските и псих. условия и правните норми в др. страни и умение за работа с междунар. и чуждестранни средства за масова комуникация.
Реклама и насърчаване на продажбите; проф. Доганов, доц. Дуранкев; С-я; 1995
Купува | Продава | БНБ |
---|---|---|
![]() |
1.9560 | 1.9558 |
![]() |
1.5924 | 1.8632 |
![]() |
2.4887 | 2.3590 |