Ка­те­го­рия на рек­ла­ма­та. Спо­ред Бър­тън в нея се включ­ва не са­мо ек­с­пор­т­на­та рек­ла­ма, т.е. рекл. дей­ност на фир­ми­те-из­но­си­тел­ки, но и рекл. уси­лия на тех­ни­те чуж­дес­т­ран­ни аген­ти, фи­ли­а­ли или дъ­щер­ни ком­па­нии, ако те се пла­ни­рат, ко­о­р­ди­ни­рат или на­соч­ват от фир­ма­та-из­но­си­тел (Burton, H. Handbook of Advertising Management, New York, 1970). Рекл. те­о­ре­ти­ци раз­г­леж­дат М.р. са­мо ка­то ко­му­ни­ка­ция меж­ду раз­лич­ни кул­ту­ри, ко­е­то пред­по­ла­га поз­на­ния за сто­пан­с­ки­те и псих. ус­ло­вия и прав­ни­те нор­ми в др. стра­ни и уме­ние за ра­бо­та с меж­ду­нар. и чуж­дес­т­ран­ни сред­с­т­ва за ма­со­ва ко­му­ни­ка­ция.

Реклама и насърчаване на продажбите; проф. Доганов, доц. Дуранкев; С-я; 1995

 

Предложи
корпоративна публикация
Валутни курсове
капиталов пазар
Купува Продава БНБ
EUR1.9560 1.9560 1.9558
USD1.5915 1.5924 1.8981
GBP2.4796 2.4887 2.3369
от 17:24 10 Януари 2025 повече »
Резултати | Архив
Силвия Георгиева: Без приет бюджет общините не могат да планират и ремонт на тротоар Общинските бюджети са функция от държавния и се приемат до 25 дни след приемането на държавния. В момента не можем да приемем капиталовите си...