Сто­хас­ти­чен си­му­ла­ти­вен из­чис­ли­те­лен мо­дел, съз­да­ден от А. Ам­щуц през 1967 в Кем­б­ридж. Из­г­ра­ден е вър­ху пос­та­нов­ка­та за раз­но­род­ност­та на пот­ре­би­те­ли­те (ко­е­то на­ла­га пол­з­ва­не на мно­го ха­рак­те­рис­ти­ки на ку­пу­ва­ча и вре­ме­то ка­то фак­тор на по­куп­ка­та). Ам­щуц де­ли взе­ма­не­то на ре­ше­ние за по­куп­ка на че­ти­ри фа­зи: по­раж­да­не на пот­реб­ност (ос­нов­ни са пред­с­та­ва­та за мар­ка­та, съ­щес­т­ву­ва­ща­та въз­мож­ност за упот­ре­ба на про­дук­та и вре­ме­то от пос­лед­на­та по­куп­ка); тър­се­не и по­лу­ча­ва­не на све­де­ния за сто­ка­та (въз­дейс­т­ва­щи­те фак­то­ри са до­хо­дът и ин­тен­зив­ност­та на въз­п­ри­е­ма­не­то у ли­ца­та); ре­ше­ние за по­куп­ка (обус­ло­ве­но и оп­ре­де­ле­но от це­на­та, до­хо­да, пред­с­та­ва­та за търг. мар­ка, раз­ме­ра и ин­тен­зив­ност­та на ре­а­ли­за­ци­я­та, от­но­ше­ни­е­то на пот­ре­би­те­ля и ве­ро­я­т­ност­та за за­ку­пу­ва­не на сто­ка­та); ре­а­к­ция след ре­ше­ни­е­то за по­куп­ка (ре­зул­та­тът от прак­ти­чес­ко­то поз­на­ние за за­ку­пе­на­та сто­ка).

М.а. да­ва въз­мож­ност въз ос­но­ва на кон­к­рет­ни фор­му­ли да се прес­мет­не  ре­ше­ни­е­то за по­куп­ка. За раз­ли­ка от всич­ки др. мо­де­ли той е при­го­ден за прак­ти­чес­ка си­му­ла­ция.

Реклама и насърчаване на продажбите; проф. Доганов, доц. Дуранкев; С-я; 1995

 

Предложи
корпоративна публикация
Валутни курсове
капиталов пазар
Купува Продава БНБ
EUR1.9560 1.9560 1.9558
USD1.5915 1.5924 1.8489
GBP2.4796 2.4887 2.3384
от 00:24 20 Ноември 2024 повече »
Holiday Inn Sofia Добре дошли в най-новия 5-звезден хотел в София.
Holiday Inn Sofia A warm "Welcome" to Sofia's newest 5 Star hotel.
РАЙС ЕООД Търговия и сервиз на офис техника.
Резултати | Архив
Кристалина Георгиева: Инфлацията отстъпва и този път без рецесия Хората ще продължат да усещат високи цени, въпреки че инфлацията се успокоява. За това предупреди управляващият директор на Международния валутен...