Мо­дел на про­це­са на рекл. въз­дейс­т­вие, раз­ра­бо­тен от англ. из­с­ле­до­ва­тел А.С. Ерен­берг. Спо­ред не­го пот­ре­би­те­лят тряб­ва пър­во­на­чал­но да по­лу­чи поз­на­ние и/или ин­те­рес към сто­ка­та (awareness); ед­ва при на­ли­чи­е­то на то­ва ни­во той из­вър­ш­ва проб­на по­куп­ка (trial buy), а по­лу­че­но­то за­до­вол­с­т­во во­ди до след­ва­щи по­куп­ки, ко­и­то се прев­ръ­щат в ус­той­чи­вост на ак­та и ут­вър­ж­да­ва­не на мар­ка­та (reinforcement). В мо­де­ла се под­чер­та­ва ре­ша­ва­ща­та ро­ля на проб­на­та по­куп­ка и за­до­вол­с­т­во­то от нея за раз­г­ръ­ща­не на про­це­са.

Реклама и насърчаване на продажбите; проф. Доганов, доц. Дуранкев; С-я; 1995

 

Предложи
корпоративна публикация
Валутни курсове
капиталов пазар
Купува Продава БНБ
EUR1.9560 1.9560 1.9558
USD1.5915 1.5924 1.8824
GBP2.4796 2.4887 2.3574
от 00:24 23 Декември 2024 повече »
Резултати | Архив
Левон Хампарцумян: Бюджетът за 2025 г. е провокация, неизпълним е Ако този бюджет се приеме, трябва да целунем мечтата за еврото за довиждане, каза пред bTV финансистът Левон Хампарцумян. По думите му бюджетът,...