Модел на процеса на рекл. въздействие, разработен от англ. изследовател А.С. Еренберг. Според него потребителят трябва първоначално да получи познание и/или интерес към стоката (awareness); едва при наличието на това ниво той извършва пробна покупка (trial buy), а полученото задоволство води до следващи покупки, които се превръщат в устойчивост на акта и утвърждаване на марката (reinforcement). В модела се подчертава решаващата роля на пробната покупка и задоволството от нея за разгръщане на процеса.
Реклама и насърчаване на продажбите; проф. Доганов, доц. Дуранкев; С-я; 1995
Купува | Продава | БНБ |
---|---|---|
EUR1.9560 | 1.9560 | 1.9558 |
USD1.5915 | 1.5924 | 1.8489 |
GBP2.4796 | 2.4887 | 2.3384 |