Мо­дел на про­це­са на рекл. въз­дейс­т­вие, раз­ра­бо­тен от англ. из­с­ле­до­ва­тел А.С. Ерен­берг. Спо­ред не­го пот­ре­би­те­лят тряб­ва пър­во­на­чал­но да по­лу­чи поз­на­ние и/или ин­те­рес към сто­ка­та (awareness); ед­ва при на­ли­чи­е­то на то­ва ни­во той из­вър­ш­ва проб­на по­куп­ка (trial buy), а по­лу­че­но­то за­до­вол­с­т­во во­ди до след­ва­щи по­куп­ки, ко­и­то се прев­ръ­щат в ус­той­чи­вост на ак­та и ут­вър­ж­да­ва­не на мар­ка­та (reinforcement). В мо­де­ла се под­чер­та­ва ре­ша­ва­ща­та ро­ля на проб­на­та по­куп­ка и за­до­вол­с­т­во­то от нея за раз­г­ръ­ща­не на про­це­са.

Реклама и насърчаване на продажбите; проф. Доганов, доц. Дуранкев; С-я; 1995

 

Предложи
корпоративна публикация
Валутни курсове
капиталов пазар
Купува Продава БНБ
EUR1.9560 1.9560 1.9558
USD1.5915 1.5924 1.8489
GBP2.4796 2.4887 2.3384
от 00:24 20 Ноември 2024 повече »
РАЙС ЕООД Търговия и сервиз на офис техника.
Венто - К ООД Проектиране, изграждане, монтаж и продажба на вентилационни и климатични системи.
Holiday Inn Sofia A warm "Welcome" to Sofia's newest 5 Star hotel.
Резултати | Архив
Кристалина Георгиева: Инфлацията отстъпва и този път без рецесия Хората ще продължат да усещат високи цени, въпреки че инфлацията се успокоява. За това предупреди управляващият директор на Международния валутен...