Из­с­ле­до­ва­тел­с­ки мо­дел на взе­ма­не­то на ре­ше­ние за по­куп­ка на но­ва сто­ка. Ка­то ра­бот­на хи­по­те­за се при­е­ма, че ре­ша­ва­не­то е фун­к­ция от адап­та­ци­я­та на ад­ре­са­та, ко­я­то об­х­ва­ща пет фа­зи, оп­ре­де­ля­щи се от бе­ле­зи­те на из­де­ли­е­то, ин­ди­ви­ду­а­л­ност­та на чо­ве­ка, окол­на­та сре­да и същ­ност­та на ин­фор­ма­ци­он­ни­те из­точ­ни­ци - най-ве­че на рек­ла­ма­та. При М.Р. се при­е­ма, че ре­ше­ни­е­то за за­ку­пу­ва­не­то на но­ва­та сто­ка е тол­ко­ва по-бла­гоп­ри­я­т­но, кол­ко­то по-го­ле­ми са: от­но­си­тел­но­то пре­дим­с­т­во на сто­ка­та, сте­пен­та на съв­мес­ти­мост (т.е. до­кол­ко пре­дим­с­т­во­то съв­па­да със стой­нос­ти­те и с нор­ми­те на со­ци­а­л­на­та сре­да на пот­ре­би­те­ля), на де­ли­мост, на кос­ве­ност (ка­чес­т­во­то на про­дук­та да ин­фор­ми­ра за не­го) и на­ма­ле­на­та слож­ност. М.Р. не да­ва ука­за­ния за вре­мет­ра­е­не­то на от­дел­ни­те фа­зи, ели­ми­ни­ра це­но­ва­та по­ли­ти­ка при взе­ма­не­то на ре­ше­ние за по­куп­ка, по­ра­ди ко­е­то има ог­ра­ни­че­но при­ло­же­ние.

Реклама и насърчаване на продажбите; проф. Доганов, доц. Дуранкев; С-я; 1995

 

Предложи
корпоративна публикация
Валутни курсове
капиталов пазар
Купува Продава БНБ
EUR1.9560 1.9560 1.9558
USD1.5915 1.5924 1.8824
GBP2.4796 2.4887 2.3574
от 00:24 23 Декември 2024 повече »
Резултати | Архив
Левон Хампарцумян: Бюджетът за 2025 г. е провокация, неизпълним е Ако този бюджет се приеме, трябва да целунем мечтата за еврото за довиждане, каза пред bTV финансистът Левон Хампарцумян. По думите му бюджетът,...