Сис­те­ма от под­бу­ди и под­ти­ци, мо­ти­ви, ко­и­то оп­ре­де­лят съ­дър­жа­ни­е­то и на­со­ки­те на вся­ка кон­к­рет­на дей­ност на чо­ве­ка. М. въз­ник­ва в ре­зул­тат на ди­а­лек­ти­чес­ко­то вза­и­мо­дейс­т­вие на обек­тив­ни и су­бек­тив­ни фак­то­ри. По-важ­ни обек­тив­ни фак­то­ри са: про­и­з­во­ди­тел­ни си­ли и про­и­з­вод­с­т­ве­ни от­но­ше­ния, рав­ни­ще на об­щес­т­ве­но­то про­и­з­вод­с­т­во, со­ци­а­л­на сре­да. Су­бек­тив­ни фак­то­ри: ин­ди­ви­ду­а­л­ни псих. и фи­зи­о­ло­ги­чес­ки осо­бе­нос­ти, въз­г­ле­ди, вле­че­ния, склон­нос­ти, про­фе­сия, об­ра­зо­ва­ние и др. Осо­бе­но зна­че­ние за съв­ре­мен­ния мар­ке­тинг има из­с­лед­ва­не­то на М., под­тик­ва­ща към пот­реб­ле­ние на раз­лич­ни сто­ки или ус­лу­ги, тъй ка­то тя чес­то се ха­рак­те­ри­зи­ра с раз­лич­на ин­тен­зив­ност и вре­ме на изя­ва при хо­ра­та, а у един и същ чо­век мо­же да се про­я­вя­ва по раз­ли­чен на­чин в от­дел­ни пе­ри­о­ди от жи­во­та му.

Реклама и насърчаване на продажбите; проф. Доганов, доц. Дуранкев; С-я; 1995

Предложи
корпоративна публикация
Валутни курсове
капиталов пазар
Купува Продава БНБ
EUR1.9560 1.9560 1.9558
USD1.5915 1.5924 1.8282
GBP2.4796 2.4887 2.2865
от 00:24 03 Май 2024 повече »
Holiday Inn Sofia A warm "Welcome" to Sofia's newest 5 Star hotel.
РАЙС ЕООД Търговия и сервиз на офис техника.
Венто - К ООД Проектиране, изграждане, монтаж и продажба на вентилационни и климатични системи.
Резултати | Архив
Димитър Манолов: Кризата в Германия ще се отрази на целия Евросъюз По време на шествието по случай Международния ден на труда – 1 май – президентът на КТ “Подкрепа” Димитър Манолов призна пред репортер на БНР, че...