Еди­ни­чен ек­зем­п­ляр или част от сто­ка, ко­я­то се из­п­ра­ща на ку­пу­ва­ча от про­и­з­во­ди­те­ля (тър­го­ве­ца), за да се за­поз­нае пред­ва­ри­тел­но със сто­ка­та. В прак­ти­ка­та се раз­ли­ча­ват след­ни­те ви­до­ве М.: за ка­чес­т­во, за мо­дел, ре­фе­ра­тив­на, нас­рещ­на, про­даж­бе­на, ек­с­пе­ди­ци­он­на и ар­бит­раж­на. Ку­пу­ва­чът "по М." има пра­во да я за­дър­жи до по­лу­ча­ва­не на по­ръ­ча­на­та
от не­го сто­ка и да я рек­ла­ми­ра или да от­ка­же по­лу­ча­ва­не­то й, ако тя не от­го­ва­ря на мос­т­ре­на­та. М. на­ми­ра чес­то при­ло­же­ние при рек­ла­ми­ра­не­то на раз­лич­ни сто­ки за ши­ро­ко пот­реб­ле­ние, ко­га­то раз­п­ра­ща­ни­те рекл. М. се тре­ти­рат ка­то про­даж­бе­ни М., но не се връ­щат.

Реклама и насърчаване на продажбите; проф. Доганов, доц. Дуранкев; С-я; 1995

 

Предложи
корпоративна публикация
Валутни курсове
капиталов пазар
Купува Продава БНБ
EUR1.9560 1.9560 1.9558
USD1.5915 1.5924 1.8824
GBP2.4796 2.4887 2.3574
от 00:24 23 Декември 2024 повече »
Резултати | Архив
Левон Хампарцумян: Бюджетът за 2025 г. е провокация, неизпълним е Ако този бюджет се приеме, трябва да целунем мечтата за еврото за довиждане, каза пред bTV финансистът Левон Хампарцумян. По думите му бюджетът,...