Ки­но­филм, съз­да­ден чрез зас­не­ма­не­то на ри­су­ва­ни или кук­ле­ни сце­ни, чи­е­то "раз­виж­ва­не" ста­ва на ек­ра­на със съз­да­ва­не­то на илю­зия за дви­же­ние на ре­а­л­но не­под­виж­но сне­ти обек­ти. Ос­нов­ни­те раз­но­вид­нос­ти на М.ф. са ри­су­ва­ни­ят и кук­ле­ни­ят филм, при кой­то се съз­да­ва т.нар. обем­на ани­ма­ция. Има и ком­би­ни­ра­ни рекл. фил­ми, при ко­и­то се съ­че­та­ват обик­но­ве­ни и ани­ма­ци­он­ни кад­ри. Тъй ка­то в рекл. фил­ми ос­т­ро­у­м­ни­те идеи, ви­цът и си­ту­а­ци­и­те са ос­нов­ни­те фак­то­ри за из­г­раж­да­не­то на въз­дейс­т­ва­що­то ре­ше­ние, М.ф. на­ми­ра го­ля­мо при­ло­же­ние в рек­ла­ма­та осо­бе­но при крат­ки­те рекл. фил­ми за най-раз­лич­ни це­ли. Мно­го рекл. псих. про­у­ч­ва­ния ве­че на­ла­гат пред­паз­ли­во из­пол­з­ва­не на М.ф., тъй ка­то се оказ­ва, че се из­раз­ход­ва мно­го вре­ме за нат­руп­ва­не на емо­ци­о­нал­ния ефект и че те от­в­ли­чат вни­ма­ни­е­то вър­ху се­бе си за смет­ка на рек­ла­ми­ра­но­то из­де­лие. Сла­бо, до­ри от­ри­ца­тел­но въз­дейс­т­вие имат М.ф. в ту­рис­ти­чес­ка­та про­па­ган­да и при рек­ла­ма­та на ин­вес­ти­ци­он­ни сто­ки, но то­ва не из­к­люч­ва из­пол­з­ва­не­то на мул­тип­ли­ка­ци­он­ни ефек­ти. М.ф. на­ми­рат ши­ро­ко при­ло­же­ние за на­ла­га­не на рек­лам­на­та лич­ност, за раз­д­виж­ва­не, суб­ли­ми­ра­не и на­ла­га­не на търг. мар­ка.

Обик­но­ве­но М.ф. е и свър­з­ва­що зве­но при из­гот­вя­не­то на се­рии от ани­ма­ци­он­ни спот-фил­ми, ко­и­то рек­ла­ми­рат от­дел­ни­те мар­ки, раз­фа­сов­ки или из­де­лия от асор­ти­мен­та на рек­ла­мо­да­те­ля. Тряб­ва да се пом­ни, че ани­ми­ра­не­то мо­же да се по­лу­чи ос­вен по фил­мов път и със сред­с­т­ва­та на дис­ко­ре­кор­де­ра в те­ле­ви­зи­я­та.

Реклама и насърчаване на продажбите; проф. Доганов, доц. Дуранкев; С-я; 1995

 

Предложи
корпоративна публикация
Валутни курсове
капиталов пазар
Купува Продава БНБ
EUR1.9560 1.9560 1.9558
USD1.5915 1.5924 1.8824
GBP2.4796 2.4887 2.3574
от 00:24 23 Декември 2024 повече »
Резултати | Архив
Левон Хампарцумян: Бюджетът за 2025 г. е провокация, неизпълним е Ако този бюджет се приеме, трябва да целунем мечтата за еврото за довиждане, каза пред bTV финансистът Левон Хампарцумян. По думите му бюджетът,...