1) Съставна част на маркетинга, с нееднакво съдържание в различните научни школи: а) всяка форма на стимулиране на реализацията (като се изключи рекламата), насочена към търг. мрежа с цел да я заинтересова от дадена стока или марка; насърчаването на купувачите, стимулирането им в системата на търговията на дребно; б) планиране на дейностите по реализацията на стоките в търговията на дребно: включва планирането на стокооборота по отделни позиции, покупко-продажбеното осигуряване и оптимизирането на план-графика на реализацията, организирането на насърчителните мероприятия и някои форми на РМП, счетоводно-инвестиционния анализ на извършеното по реализацията.
2) Всички форми на насърчаване на продажбите, насочени към търг. мрежа, както и материалното поощряване на покупката.
Реклама и насърчаване на продажбите; проф. Доганов, доц. Дуранкев; С-я; 1995
Купува | Продава | БНБ |
---|---|---|
EUR1.9560 | 1.9560 | 1.9558 |
USD1.5915 | 1.5924 | 1.8824 |
GBP2.4796 | 2.4887 | 2.3574 |