1) Със­тав­на част на мар­ке­тин­га, с не­е­д­нак­во съ­дър­жа­ние в раз­лич­ни­те на­у­ч­ни шко­ли: а) вся­ка фор­ма на сти­му­ли­ра­не на ре­а­ли­за­ци­я­та (ка­то се из­к­лю­чи рек­ла­ма­та), на­со­че­на към търг. мре­жа с цел да я за­и­н­те­ре­со­ва от да­де­на сто­ка или мар­ка; на­сър­ча­ва­не­то на ку­пу­ва­чи­те, сти­му­ли­ра­не­то им в сис­те­ма­та на тър­го­ви­я­та на дреб­но; б) пла­ни­ра­не на дей­нос­ти­те по ре­а­ли­за­ци­я­та на сто­ки­те в тър­го­ви­я­та на дреб­но: включ­ва пла­ни­ра­не­то на сто­ко­о­бо­ро­та по от­дел­ни по­зи­ции, по­куп­ко-про­даж­бе­но­то оси­гу­ря­ва­не и оп­ти­ми­зи­ра­не­то на план-гра­фи­ка на ре­а­ли­за­ци­я­та, ор­га­ни­зи­ра­не­то на на­сър­чи­тел­ни­те ме­роп­ри­я­тия и ня­кои фор­ми на РМП, сче­то­вод­но-ин­вес­ти­ци­он­ния ана­лиз на из­вър­ше­но­то по ре­а­ли­за­ци­я­та.

2) Всич­ки фор­ми на на­сър­ча­ва­не на про­даж­би­те, на­со­че­ни към търг. мре­жа, как­то и ма­те­ри­а­л­но­то по­о­щ­ря­ва­не на по­куп­ка­та.

Реклама и насърчаване на продажбите; проф. Доганов, доц. Дуранкев; С-я; 1995

 

Предложи
корпоративна публикация
Валутни курсове
капиталов пазар
Купува Продава БНБ
EUR1.9560 1.9560 1.9558
USD1.5915 1.5924 1.8824
GBP2.4796 2.4887 2.3574
от 00:24 23 Декември 2024 повече »
Резултати | Архив
Левон Хампарцумян: Бюджетът за 2025 г. е провокация, неизпълним е Ако този бюджет се приеме, трябва да целунем мечтата за еврото за довиждане, каза пред bTV финансистът Левон Хампарцумян. По думите му бюджетът,...