Ме­тод на рекл. пла­ни­ра­не, при кой­то кри­ва­та на рекл. раз­хо­ди не съв­па­да с кри­ва­та на по­куп­ко-про­даж­би­те. Ос­нов­на­та част от рек­ла­ма­та се пра­ви, ко­га­то има мал­ко ку­пу­ва­чи, а в пе­ри­о­да на мно­го или най-мно­го ку­пу­ва­чи се пра­ви мал­ко или изоб­що не се пра­ви рек­ла­ма. Не тряб­ва Н.р. да се смес­ва с ан­ти­цик­лич­на­та рек­ла­ма, ко­я­то е тер­мин на не­о­кейн­си­а­н­ци­те в рек­ла­ма­та.

Реклама и насърчаване на продажбите; проф. Доганов, доц. Дуранкев; С-я; 1995

 

Предложи
корпоративна публикация
Валутни курсове
капиталов пазар
Купува Продава БНБ
EUR1.9560 1.9560 1.9558
USD1.5915 1.5924 1.8824
GBP2.4796 2.4887 2.3574
от 00:24 23 Декември 2024 повече »
Резултати | Архив
Левон Хампарцумян: Бюджетът за 2025 г. е провокация, неизпълним е Ако този бюджет се приеме, трябва да целунем мечтата за еврото за довиждане, каза пред bTV финансистът Левон Хампарцумян. По думите му бюджетът,...