Търсене на допълващи се стоки или производствени фактори, които се използват заедно, напри­мер на компютри и софтуер. Увеличението в търсенето на едната стока води до увеличено търсене и на допълващата я стока. Обикновено съществу­ва обратнопропорционална зависимост между це­ната на едната стока и търсенето на допълващата я, например по-евтините фотоапарати стимулират търсенето на фотографски принадлежности, защото консуматорите преразпределят такава част от доходите си в съответния вид дейност, че за да я осъществят, е необходимо да си набавят съответните допълнителни стоки.

 

Английско-български учебен речник по икономика, Доналд Ръдърфорд, ИК Прозорец, 1997

 ECON.BG

Предложи
корпоративна публикация
Валутни курсове
капиталов пазар
Купува Продава БНБ
EUR1.9560 1.9560 1.9558
USD1.5915 1.5924 1.8244
GBP2.4796 2.4887 2.2828
от 00:24 26 Април 2024 повече »
SIXENSE GROUP - СИКСЕНС ГРУП SIXENSE Group е глобална компания, базирана на 5 континента, развиваща...
Интерлийз ЕАД Лизинг на оборудване, транспорни средства, леки автомобили и др.
Венто - К ООД Проектиране, изграждане, монтаж и продажба на вентилационни и климатични системи.
Резултати | Архив
Зам.-министър Георгиева: Новият списък на професиите ще отговори на бъдещите нужди на бизнеса Новият списък на професиите за професионално образование и обучение е планиран за обществено обсъждане през юни. Той ще съдържа професии и...