Търсене на допълващи се стоки или производствени фактори, които се използват заедно, напри­мер на компютри и софтуер. Увеличението в търсенето на едната стока води до увеличено търсене и на допълващата я стока. Обикновено съществу­ва обратнопропорционална зависимост между це­ната на едната стока и търсенето на допълващата я, например по-евтините фотоапарати стимулират търсенето на фотографски принадлежности, защото консуматорите преразпределят такава част от доходите си в съответния вид дейност, че за да я осъществят, е необходимо да си набавят съответните допълнителни стоки.

 

Английско-български учебен речник по икономика, Доналд Ръдърфорд, ИК Прозорец, 1997

 ECON.BG

Предложи
корпоративна публикация
Валутни курсове
капиталов пазар
Купува Продава БНБ
EUR1.9560 1.9560 1.9558
USD1.5915 1.5924 1.8489
GBP2.4796 2.4887 2.3384
от 00:24 20 Ноември 2024 повече »
ММС Инк. ЕООД Официален дистрибутор на Daikin-Япония. Лидер в производството на климатична техника.
Бул Одит ООД Дружество за счетоводни консултации и одит.
Кооперативна охранителна фирма ООД КОФ ООД е специализирано дружество за комплексна охрана.
Резултати | Архив
Кристалина Георгиева: Инфлацията отстъпва и този път без рецесия Хората ще продължат да усещат високи цени, въпреки че инфлацията се успокоява. За това предупреди управляващият директор на Международния валутен...