Мар­ка, чий­то опи­са­те­лен вид не поз­во­ля­ва впис­ва­не­то й в на­ци­о­нал­ния ре­гис­тър на търг. мар­ки. О.м. съ­дър­жат ука­за­ния за мяс­то­то, вре­ме­то, ка­чес­т­во­то, свойс­т­ва­та, пред­наз­на­че­ни­е­то, сор­та и пр. на мар­ки­ра­ни­те сто­ки. Напр. Лук­со­зен, По­лу­сух, Sellected, Extra dry, 100 kg blesk и др. Към О.м. спа­дат и име­на­та с хва­леб­с­т­ве­но съ­дър­жа­ние ка­то Prime, Leader, Bestseller, Schlager, ука­за­ни­я­та за но­вост на сто­ка­та и др. В ня­кои дър­жа­ви и О.м. е обект на ре­гис­т­ра­ция, ако се до­ка­же, че тя е въз­п­ри­е­та и вли­яе по­ло­жи­тел­но при ре­а­ли­за­ци­я­та на сто­ка­та.

Реклама и насърчаване на продажбите; проф. Доганов, доц. Дуранкев; С-я; 1995

 

Предложи
корпоративна публикация
Валутни курсове
капиталов пазар
Купува Продава БНБ
EUR1.9560 1.9560 1.9558
USD1.5915 1.5924 1.8824
GBP2.4796 2.4887 2.3574
от 00:24 23 Декември 2024 повече »
Резултати | Архив
Левон Хампарцумян: Бюджетът за 2025 г. е провокация, неизпълним е Ако този бюджет се приеме, трябва да целунем мечтата за еврото за довиждане, каза пред bTV финансистът Левон Хампарцумян. По думите му бюджетът,...