Ме­тод за със­та­вя­не на вре­ме­во раз­п­ре­де­ле­ние (гра­фик на из­лъч­ва­не) на ра­дио- или те­ле­ви­зи­он­ни­те рек­ла­ми в раз­лич­ни прог­ра­ми или ча­со­ви сег­мен­ти, за да се стиг­не до мак­си­мал­ния брой чле­но­ве на ауди­то­ри­я­та.

Реклама и насърчаване на продажбите; проф. Доганов, доц. Дуранкев; С-я; 1995

 

Предложи
корпоративна публикация
Валутни курсове
капиталов пазар
Купува Продава БНБ
EUR1.9560 1.9560 1.9558
USD1.5915 1.5924 1.8824
GBP2.4796 2.4887 2.3574
от 00:24 23 Декември 2024 повече »
Резултати | Архив
Левон Хампарцумян: Бюджетът за 2025 г. е провокация, неизпълним е Ако този бюджет се приеме, трябва да целунем мечтата за еврото за довиждане, каза пред bTV финансистът Левон Хампарцумян. По думите му бюджетът,...