По­ня­тие в не­о­к­ла­си­чес­ка­та по­ли­ти­чес­ка ико­но­мия, въ­ве­де­но от Ал­ф­ред Мар­шал и Ам­ф­ред Пи­гу: об­щес­т­ве­но­по­лез­на рек­ла­ма, ко­я­то ос­ве­до­мя­ва пот­ре­би­те­ля за ка­чес­т­ва­та на сто­ка­та, въ­веж­да но­ви про­дук­ти на па­за­ра, а не це­ли из­мес­т­ва­не­то на кон­ку­рен­та или на­ла­га­не­то на "из­лиш­ни" но­ви мар­ки. Ней­на ал­тер­на­ти­ва е аг­ре­сив­на­та рек­ла­ма.

Реклама и насърчаване на продажбите; проф. Доганов, доц. Дуранкев; С-я; 1995

 

Предложи
корпоративна публикация
Валутни курсове
капиталов пазар
Купува Продава БНБ
EUR1.9560 1.9560 1.9558
USD1.5915 1.5924 1.8824
GBP2.4796 2.4887 2.3574
от 00:24 23 Декември 2024 повече »
Резултати | Архив
Левон Хампарцумян: Бюджетът за 2025 г. е провокация, неизпълним е Ако този бюджет се приеме, трябва да целунем мечтата за еврото за довиждане, каза пред bTV финансистът Левон Хампарцумян. По думите му бюджетът,...