1) Метод за изследване и предлагане на стоки за широко потребление в магазин, за да може купувачът сам да се запознае с предлагания асортимент и да подбере търсената стока
2) Един от методите на промишления ПР, който се отнася към т.нар. "вътрешни ресурси на ПР". Използва се за отделни избрани адресати и за въздействие върху широката общественост. В определени дни на седмицата рекламодателят предоставя за индивидуални или групови посещения лаборатории, институти, заводи, ферми, като специално лице обяснява на посетителите видяното и отговаря на въпроси. Нарича се и "метод на отворените врати".
Реклама и насърчаване на продажбите; проф. Доганов, доц. Дуранкев; С-я; 1995
Купува | Продава | БНБ |
---|---|---|
EUR1.9560 | 1.9560 | 1.9558 |
USD1.5915 | 1.5924 | 1.8489 |
GBP2.4796 | 2.4887 | 2.3384 |