Промеждутъкът от време, през който се издават отделните броеве на дадено издание. П.и. е един от важните фактори, определящи избора на едно печатно издание за рекламоносител. Периодичните издания биват ежедневни, седмични, двуседмични, месечни, двумесечни, тримесечни, шестмесечни и ежегодни според времето между появата на два последователни броя.
ЮНЕСКО приема за всекидневни онези издания , които излизат най-малко четири пъти седмично, поради което всекидневните издания също се различават помежду си по периодичност. Напр. в. "Кыолнише цайтунг" излиза всеки ден, в. "Новинар" - пет пъти седмично в две издания,имащи различен обем на тялото през различните дни на седмицата, което е от голямо значение за провежданата пряка и косвена пропаганда и реклама. В др., главно развиващи се страни, има вестници, списания и бюлетини, които излизат с др. периодичност, напр. два или три пъти седмично. Сериите обяви или интензивните рекл. кампании в печата могат да стават само при издания, които са всекидневни, седмични, в краен случай - двуседмични. Предимно информационен или чисто престижен характер имат рекламите в изданията с периодичност по-голяма от ежемесечна.
Реклама и насърчаване на продажбите; проф. Доганов, доц. Дуранкев; С-я; 1995
Купува | Продава | БНБ |
---|---|---|
EUR1.9560 | 1.9560 | 1.9558 |
USD1.5915 | 1.5924 | 1.8824 |
GBP2.4796 | 2.4887 | 2.3574 |