Про­меж­ду­тъ­кът от вре­ме, през кой­то се из­да­ват от­дел­ни­те бро­е­ве на да­де­но из­да­ние. П.и. е един от важ­ни­те фак­то­ри, оп­ре­де­ля­щи из­бо­ра на ед­но пе­чат­но из­да­ние за рек­ла­мо­но­си­тел. Пе­ри­о­дич­ни­те из­да­ния би­ват ежед­нев­ни, сед­мич­ни, дву­сед­мич­ни, ме­сеч­ни, дву­ме­сеч­ни, три­ме­сеч­ни, шес­т­ме­сеч­ни и еже­год­ни спо­ред вре­ме­то меж­ду по­я­ва­та на два пос­ле­до­ва­тел­ни броя.

ЮНЕС­КО при­е­ма за все­кид­нев­ни оне­зи из­да­ния , ко­и­то из­ли­зат най-мал­ко че­ти­ри пъ­ти сед­мич­но, по­ра­ди ко­е­то все­кид­нев­ни­те из­да­ния съ­що се раз­ли­ча­ват по­меж­ду си по пе­ри­о­дич­ност. Напр. в. "Кыол­ни­ше цай­тунг" из­ли­за все­ки ден, в. "Но­ви­нар" - пет пъ­ти сед­мич­но в две из­да­ния,има­щи раз­ли­чен обем на тя­ло­то през раз­лич­ни­те дни на сед­ми­ца­та, ко­е­то е от го­ля­мо зна­че­ние за про­веж­да­на­та пря­ка и кос­ве­на про­па­ган­да и рек­ла­ма. В др., глав­но раз­ви­ва­щи се стра­ни, има вес­т­ни­ци, спи­са­ния и бю­ле­ти­ни, ко­и­то из­ли­зат с др. пе­ри­о­дич­ност, напр. два или три пъ­ти сед­мич­но. Се­ри­и­те обя­ви или ин­тен­зив­ни­те рекл. кам­па­нии в пе­ча­та мо­гат да ста­ват са­мо при из­да­ния, ко­и­то са все­кид­нев­ни, сед­мич­ни, в кра­ен слу­чай - дву­сед­мич­ни. Пре­дим­но ин­фор­ма­ци­о­нен или чис­то прес­ти­жен ха­рак­тер имат рек­ла­ми­те в из­да­ни­я­та с пе­ри­о­дич­ност по-го­ля­ма от еже­ме­сеч­на.

Реклама и насърчаване на продажбите; проф. Доганов, доц. Дуранкев; С-я; 1995

Предложи
корпоративна публикация
Валутни курсове
капиталов пазар
Купува Продава БНБ
EUR1.9560 1.9560 1.9558
USD1.5915 1.5924 1.8824
GBP2.4796 2.4887 2.3574
от 00:24 23 Декември 2024 повече »
Резултати | Архив
Левон Хампарцумян: Бюджетът за 2025 г. е провокация, неизпълним е Ако този бюджет се приеме, трябва да целунем мечтата за еврото за довиждане, каза пред bTV финансистът Левон Хампарцумян. По думите му бюджетът,...