Наименование на план-графика за осъществяване на рекл. кампания в периодичния печат, като се използват два или повече рекламоносителя. Прилагат се два основни вида П.-д.: хоризонтален - гради се на комуникиране с помощта на различни по аудиторния си обхват вестници и списания.
Основната му цел е максималният възможен обхват обикновено при въвеждащи кампании, разгласа на стоки за широко потребление и др.; вертикален - предполага рекл. комуникиране, като се използват сродни или еднотипни рекламоносители - т.е. постигане на максимално рекл. въздействие при почти една и съща аудитория. Използва се предимно за обработване на професионални целеви групи.
Реклама и насърчаване на продажбите; проф. Доганов, доц. Дуранкев; С-я; 1995
Купува | Продава | БНБ |
---|---|---|
EUR1.9560 | 1.9560 | 1.9558 |
USD1.5915 | 1.5924 | 1.8824 |
GBP2.4796 | 2.4887 | 2.3574 |