На­и­ме­но­ва­ние на план-гра­фи­ка за осъ­щес­т­вя­ва­не на рекл. кам­па­ния в пе­ри­о­дич­ния пе­чат, ка­то се из­пол­з­ват два или по­ве­че рек­ла­мо­но­си­те­ля. При­ла­гат се два ос­нов­ни ви­да П.-д.: хо­ри­зон­та­лен - гра­ди се на ко­му­ни­ки­ра­не с по­мощ­та на раз­лич­ни по ауди­тор­ния си об­х­ват вес­т­ни­ци и спи­са­ния.

Ос­нов­на­та му цел е мак­си­мал­ни­ят въз­мо­жен об­х­ват обик­но­ве­но при въ­веж­да­щи кам­па­нии, раз­г­ла­са на сто­ки за ши­ро­ко пот­реб­ле­ние и др.; вер­ти­ка­лен - пред­по­ла­га рекл. ко­му­ни­ки­ра­не, ка­то се из­пол­з­ват срод­ни или ед­но­тип­ни рек­ла­мо­но­си­те­ли - т.е. пос­ти­га­не на мак­си­мал­но рекл. въз­дейс­т­вие при поч­ти ед­на и съ­ща ауди­то­рия. Из­пол­з­ва се пре­дим­но за об­ра­бот­ва­не на про­фе­си­о­нал­ни це­ле­ви гру­пи.

Реклама и насърчаване на продажбите; проф. Доганов, доц. Дуранкев; С-я; 1995

 

Предложи
корпоративна публикация
Валутни курсове
капиталов пазар
Купува Продава БНБ
EUR1.9560 1.9560 1.9558
USD1.5915 1.5924 1.8824
GBP2.4796 2.4887 2.3574
от 00:24 23 Декември 2024 повече »
Резултати | Архив
Левон Хампарцумян: Бюджетът за 2025 г. е провокация, неизпълним е Ако този бюджет се приеме, трябва да целунем мечтата за еврото за довиждане, каза пред bTV финансистът Левон Хампарцумян. По думите му бюджетът,...