Едновременно поместване на два рекл. материала за една или за различни стоки на рекламодателя под неговата марка в един и същ брой на изданието. Прилага се при по-обемисти вестници, списания, но най-вече при специални непериодични издания - каталози, алманаси, годишници.
При вестниците П.Ч. става с поместване на втора (трета) + последна с., а за др. издания - в първата и последната третина на книжното тяло. Челната (предната) обява е на 50-60 сm2 или се публикува като редакционен материал, а втората се разполага като обява на четвърт до половин с. в зависимост от формата на изданието. П.Ч. осигурява висока степен на внедряване, без да е съпроводена със значително по-високи разходи. Утвърждава се в България и в чужбина с това название по името на индустриалеца Никола Чилов, който пръв я прилага последователно през 30-те г.
Реклама и насърчаване на продажбите; проф. Доганов, доц. Дуранкев; С-я; 1995
Купува | Продава | БНБ |
---|---|---|
EUR1.9560 | 1.9560 | 1.9558 |
USD1.5915 | 1.5924 | 1.8489 |
GBP2.4796 | 2.4887 | 2.3384 |