1) Шнур или тяс­на тъ­ка­на лен­та от коп­ри­на, ко­я­то слу­жи за от­бе­ляз­ва­не на про­че­те­но­то мяс­то. Обик­но­ве­но е с 5-6 сm по-дъл­га от ви­со­чи­на­та на из­да­тел­с­кия фор­мат. В рек­ла­ма­та се из­пол­з­ва за окач­ва­не на ня­кои кни­го­раз­де­ли­те­ли, но мо­же да има са­мос­то­я­тел­но зна­че­ние - да е оц­ве­тен във фир­ме­ни­те цве­то­ве или вър­ху не­го да е мар­ки­ран рекл.ло­зунг.

2) Справ­ка за мяс­то­то, в ко­е­то се раз­ра­бот­ва да­ден въп­рос, спо­ме­на­ва се не­чие име и т.н. Съ­щес­т­ву­ват раз­лич­ни П.: по­и­мен­ни, пред­мет­ни, те­ма­тич­ни, на ге­о­г­раф­с­ки наз­ва­ния и др.

Реклама и насърчаване на продажбите; проф. Доганов, доц. Дуранкев; С-я; 1995

 

Предложи
корпоративна публикация
Валутни курсове
капиталов пазар
Купува Продава БНБ
EUR1.9560 1.9560 1.9558
USD1.5915 1.5924 1.8768
GBP2.4796 2.4887 2.3320
от 00:24 29 Януари 2025 повече »
Резултати | Архив
Асен Василев: Дефицитът от 18 милиарда лв. е фикция Няма заложени „бомби“ в държавните финанси, заяви пред bTV бившият финансов министър и депутат от ПП-ДБ Асен Василев. „Дефицит се прави година за...