1) Шнур или тясна тъкана лента от коприна, която служи за отбелязване на прочетеното място. Обикновено е с 5-6 сm по-дълга от височината на издателския формат. В рекламата се използва за окачване на някои книгоразделители, но може да има самостоятелно значение - да е оцветен във фирмените цветове или върху него да е маркиран рекл.лозунг.
2) Справка за мястото, в което се разработва даден въпрос, споменава се нечие име и т.н. Съществуват различни П.: поименни, предметни, тематични, на географски названия и др.
Реклама и насърчаване на продажбите; проф. Доганов, доц. Дуранкев; С-я; 1995
Купува | Продава | БНБ |
---|---|---|
EUR1.9560 | 1.9560 | 1.9558 |
USD1.5915 | 1.5924 | 1.8489 |
GBP2.4796 | 2.4887 | 2.3384 |