Един от ос­нов­ни­те ме­то­ди за на­сър­ча­ва­не на про­даж­би­те, пре­дим­но при кан­це­лар­с­ка и ор­га­тех­ни­ка, пред­ме­ти на би­та, ма­ши­ни, елек­т­ро­у­ре­ди и т.н. Пред­с­тав­ля­ва до­го­вор за по­куп­ко-про­даж­ба, при кой­то ку­пу­ва­чът взе­ма сто­ка­та с пра­во на оп­ре­де­лен из­пи­та­те­лен срок, обик­но­ве­но от 15 дни до 1 ме­сец, през кой­то тряб­ва да се про­и­з­не­се да­ли тя го за­до­во­ля­ва и да я ку­пи. Ко­га­то из­пи­та­тел­ни­ят срок не е оп­ре­де­лен в до­го­во­ра, про­да­ва­чът има пра­во­то да го ус­та­но­ви ед­нос­т­ран­но.

Реклама и насърчаване на продажбите; проф. Доганов, доц. Дуранкев; С-я; 1995

 

Предложи
корпоративна публикация
Валутни курсове
капиталов пазар
Купува Продава БНБ
EUR1.9560 1.9560 1.9558
USD1.5915 1.5924 1.8489
GBP2.4796 2.4887 2.3384
от 00:24 20 Ноември 2024 повече »
SIXENSE GROUP - СИКСЕНС ГРУП SIXENSE Group е глобална компания, базирана на 5 континента, развиваща...
Свободна Безмитна Зона – Бургас АД Първокласни мултифункционални складове, митническо агентиране.
Holiday Inn Sofia Добре дошли в най-новия 5-звезден хотел в София.
Резултати | Архив
Кристалина Георгиева: Инфлацията отстъпва и този път без рецесия Хората ще продължат да усещат високи цени, въпреки че инфлацията се успокоява. За това предупреди управляващият директор на Международния валутен...