Един от ос­нов­ни­те ме­то­ди за на­сър­ча­ва­не на про­даж­би­те, пре­дим­но при кан­це­лар­с­ка и ор­га­тех­ни­ка, пред­ме­ти на би­та, ма­ши­ни, елек­т­ро­у­ре­ди и т.н. Пред­с­тав­ля­ва до­го­вор за по­куп­ко-про­даж­ба, при кой­то ку­пу­ва­чът взе­ма сто­ка­та с пра­во на оп­ре­де­лен из­пи­та­те­лен срок, обик­но­ве­но от 15 дни до 1 ме­сец, през кой­то тряб­ва да се про­и­з­не­се да­ли тя го за­до­во­ля­ва и да я ку­пи. Ко­га­то из­пи­та­тел­ни­ят срок не е оп­ре­де­лен в до­го­во­ра, про­да­ва­чът има пра­во­то да го ус­та­но­ви ед­нос­т­ран­но.

Реклама и насърчаване на продажбите; проф. Доганов, доц. Дуранкев; С-я; 1995

 

Предложи
корпоративна публикация
Валутни курсове
капиталов пазар
Купува Продава БНБ
EUR1.9560 1.9560 1.9558
USD1.5915 1.5924 1.8824
GBP2.4796 2.4887 2.3574
от 00:24 23 Декември 2024 повече »
Резултати | Архив
Левон Хампарцумян: Бюджетът за 2025 г. е провокация, неизпълним е Ако този бюджет се приеме, трябва да целунем мечтата за еврото за довиждане, каза пред bTV финансистът Левон Хампарцумян. По думите му бюджетът,...