Един от основните методи за насърчаване на продажбите, предимно при канцеларска и оргатехника, предмети на бита, машини, електроуреди и т.н. Представлява договор за покупко-продажба, при който купувачът взема стоката с право на определен изпитателен срок, обикновено от 15 дни до 1 месец, през който трябва да се произнесе дали тя го задоволява и да я купи. Когато изпитателният срок не е определен в договора, продавачът има правото да го установи едностранно.
Реклама и насърчаване на продажбите; проф. Доганов, доц. Дуранкев; С-я; 1995
Купува | Продава | БНБ |
---|---|---|
EUR1.9560 | 1.9560 | 1.9558 |
USD1.5915 | 1.5924 | 1.8489 |
GBP2.4796 | 2.4887 | 2.3384 |