Она­зи част от ти­ра­жа на рек­ла­мо­но­си­те­ля, ко­я­то сти­га до це­ле­ва­та гру­па. Напр. рек­ла­ма­та в из­да­ние със сто­хи­ля­ден ти­раж мо­же да бъ­де от­п­ра­ве­на са­мо до 10 000 ли­ца или фир­ми, за ко­и­то тя пред­с­тав­ля­ва ин­те­рес, въп­ре­ки че раз­хо­ди­те се прес­мя­тат вър­ху 100 000 чи­та­те­ли, ко­и­то из­да­ни­е­то има. Уве­ли­ча­ва­не­то на де­ла на П.р. в об­щия ти­раж ста­ва, ка­то се под­би­ра та­къв рек­ла­мо­но­си­тел, кой­то да оси­гу­ря­ва по-го­ля­мо при­пок­ри­ва­не на це­ле­ва­та гру­па на рек­ла­мо­да­те­ля със сво­я­та чи­та­тел­с­ка ма­са (пуб­ли­ка), как­то и с из­пол­з­ва­не­то на ти­раж­ни раз­бив­ки.

Реклама и насърчаване на продажбите; проф. Доганов, доц. Дуранкев; С-я; 1995

 

Предложи
корпоративна публикация
Валутни курсове
капиталов пазар
Купува Продава БНБ
EUR1.9560 1.9560 1.9558
USD1.5915 1.5924 1.8824
GBP2.4796 2.4887 2.3574
от 00:24 23 Декември 2024 повече »
Резултати | Архив
Левон Хампарцумян: Бюджетът за 2025 г. е провокация, неизпълним е Ако този бюджет се приеме, трябва да целунем мечтата за еврото за довиждане, каза пред bTV финансистът Левон Хампарцумян. По думите му бюджетът,...