Онази част от тиража на рекламоносителя, която стига до целевата група. Напр. рекламата в издание със стохиляден тираж може да бъде отправена само до 10 000 лица или фирми, за които тя представлява интерес, въпреки че разходите се пресмятат върху 100 000 читатели, които изданието има. Увеличаването на дела на П.р. в общия тираж става, като се подбира такъв рекламоносител, който да осигурява по-голямо припокриване на целевата група на рекламодателя със своята читателска маса (публика), както и с използването на тиражни разбивки.
Реклама и насърчаване на продажбите; проф. Доганов, доц. Дуранкев; С-я; 1995
Купува | Продава | БНБ |
---|---|---|
EUR1.9560 | 1.9560 | 1.9558 |
USD1.5915 | 1.5924 | 1.8824 |
GBP2.4796 | 2.4887 | 2.3574 |