Ос­но­вен вид рек­ла­ма, има­ща за обект по­ли­ти­чес­ки ор­га­ни­за­ции, пар­тии и ли­де­ри. При­до­би­ва все по-го­ля­мо зна­че­ние в де­мок­ра­тич­ни­те стра­ни при на­ла­га­не на по­ли­ти­чес­ки прог­ра­ми и идеи сред об­щес­т­ве­ност­та,при из­бо­ри и пр. За пръв път е из­пол­з­ва­на офи­ци­а­л­но с въз­ла­га­не­то на пре­диз­бор­на­та кам­па­ния на Ду­айт Ай­зен­ха­у­ър на рекл. аген­ция на Ро­сър Рийвз. В Ев­ро­па П.р. се из­пол­з­ва пър­во във Фран­ция (1978), сет­не в Ита­лия и др. раз­ви­ти стра­ни.

Реклама и насърчаване на продажбите; проф. Доганов, доц. Дуранкев; С-я; 1995

 

Предложи
корпоративна публикация
Валутни курсове
капиталов пазар
Купува Продава БНБ
EUR1.9560 1.9560 1.9558
USD1.5915 1.5924 1.8489
GBP2.4796 2.4887 2.3384
от 00:24 20 Ноември 2024 повече »
Свободна Безмитна Зона – Бургас АД Първокласни мултифункционални складове, митническо агентиране.
РАЙС ЕООД Търговия и сервиз на офис техника.
Интерлийз ЕАД Лизинг на оборудване, транспорни средства, леки автомобили и др.
Резултати | Архив
Кристалина Георгиева: Инфлацията отстъпва и този път без рецесия Хората ще продължат да усещат високи цени, въпреки че инфлацията се успокоява. За това предупреди управляващият директор на Международния валутен...