Ос­но­вен вид рек­ла­ма, има­ща за обект по­ли­ти­чес­ки ор­га­ни­за­ции, пар­тии и ли­де­ри. При­до­би­ва все по-го­ля­мо зна­че­ние в де­мок­ра­тич­ни­те стра­ни при на­ла­га­не на по­ли­ти­чес­ки прог­ра­ми и идеи сред об­щес­т­ве­ност­та,при из­бо­ри и пр. За пръв път е из­пол­з­ва­на офи­ци­а­л­но с въз­ла­га­не­то на пре­диз­бор­на­та кам­па­ния на Ду­айт Ай­зен­ха­у­ър на рекл. аген­ция на Ро­сър Рийвз. В Ев­ро­па П.р. се из­пол­з­ва пър­во във Фран­ция (1978), сет­не в Ита­лия и др. раз­ви­ти стра­ни.

Реклама и насърчаване на продажбите; проф. Доганов, доц. Дуранкев; С-я; 1995

 

Предложи
корпоративна публикация
Валутни курсове
капиталов пазар
Купува Продава БНБ
EUR1.9560 1.9560 1.9558
USD1.5915 1.5924 1.8824
GBP2.4796 2.4887 2.3574
от 00:24 23 Декември 2024 повече »
Резултати | Архив
Левон Хампарцумян: Бюджетът за 2025 г. е провокация, неизпълним е Ако този бюджет се приеме, трябва да целунем мечтата за еврото за довиждане, каза пред bTV финансистът Левон Хампарцумян. По думите му бюджетът,...