В тран­с­пор­т­на­та рек­ла­ма до­го­ва­ря­не на П.п. зна­чи, че вся­ко вто­ро пре­воз­но сред­с­т­во в об­щес­т­ве­ния тран­с­порт на да­ден град ще но­си до­го­во­ре­на­та рек­ла­ма за оп­ре­де­лен пе­ри­од от вре­ме. Съ­щес­т­ву­ва прак­ти­ка за до­го­ва­ря­не и на пъ­лен по­каз и чет­върт по­каз.

Реклама и насърчаване на продажбите; проф. Доганов, доц. Дуранкев; С-я; 1995

 

Предложи
корпоративна публикация
Валутни курсове
капиталов пазар
Купува Продава БНБ
EUR1.9560 1.9560 1.9558
USD1.5915 1.5924 1.8824
GBP2.4796 2.4887 2.3574
от 00:24 23 Декември 2024 повече »
Резултати | Архив
Левон Хампарцумян: Бюджетът за 2025 г. е провокация, неизпълним е Ако този бюджет се приеме, трябва да целунем мечтата за еврото за довиждане, каза пред bTV финансистът Левон Хампарцумян. По думите му бюджетът,...