Ця­ло­то ко­ли­чес­т­во от сто­ки или сто­ко­ви гру­пи, ко­е­то мо­же да се ре­а­ли­зи­ра за оп­ре­де­лен пе­ри­од от вре­ме при да­де­на съв­куп­ност от ус­ло­вия. Част­та от П.п., ко­я­то ед­но про­и­з­вод­с­т­ве­но или търг. пред­п­ри­я­тие мо­же да ов­ла­дее, се на­ри­ча "по­тен­ци­ал на про­даж­би­те"; въз­дейс­т­ви­е­то вър­ху не­го е ед­на от ос­нов­ни­те це­ли на вся­ка фир­ме­на рекл. стра­те­гия. Точ­но­то оп­ре­де­ля­не на П.п. и по­тен­ци­а­ла на про­даж­би­те ста­ва въз ос­но­ва на струк­тур­ния под­ход и сег­мен­та­ци­я­та на па­за­ра.

Реклама и насърчаване на продажбите; проф. Доганов, доц. Дуранкев; С-я; 1995

 

Предложи
корпоративна публикация
Валутни курсове
капиталов пазар
Купува Продава БНБ
EUR1.9560 1.9560 1.9558
USD1.5915 1.5924 1.8824
GBP2.4796 2.4887 2.3574
от 00:24 23 Декември 2024 повече »
Резултати | Архив
Левон Хампарцумян: Бюджетът за 2025 г. е провокация, неизпълним е Ако този бюджет се приеме, трябва да целунем мечтата за еврото за довиждане, каза пред bTV финансистът Левон Хампарцумян. По думите му бюджетът,...