Потребител, който не изразява потребностите си в даден момент, но притежава данни да се превърне в реален консуматор на фирмената продукция или да се насочи към потребление на аналогични или сродни стоки. Определянето на характеристиките на П.п. на дадена стока, размера на незадоволеното потребителско търсене и потенциалната динамика на пазара са една от основните задачи на маркетинговото проучване, от което зависи и цялостната организация на рекл. кампании. Характеристиките на основните групи П.п. и същността на продукта са главните фактори, които определят насоките на кампанията, основните мотиви, апели, използваните рекламоносители.
Реклама и насърчаване на продажбите; проф. Доганов, доц. Дуранкев; С-я; 1995
Купува | Продава | БНБ |
---|---|---|
EUR1.9560 | 1.9560 | 1.9558 |
USD1.5915 | 1.5924 | 1.8489 |
GBP2.4796 | 2.4887 | 2.3384 |