Пот­ре­би­тел, кой­то не из­ра­зя­ва пот­реб­нос­ти­те си в да­ден мо­мент, но при­те­жа­ва дан­ни да се пре­вър­не в ре­а­лен кон­су­ма­тор на фир­ме­на­та про­дук­ция или да се на­со­чи към пот­реб­ле­ние на ана­ло­гич­ни или срод­ни сто­ки. Оп­ре­де­ля­не­то на ха­рак­те­рис­ти­ки­те на П.п. на да­де­на сто­ка, раз­ме­ра на не­за­до­во­ле­но­то пот­ре­би­тел­с­ко тър­се­не и по­тен­ци­а­л­на­та ди­на­ми­ка на па­за­ра са ед­на от ос­нов­ни­те за­да­чи на мар­ке­тин­го­во­то про­у­ч­ва­не, от ко­е­то за­ви­си  и ця­лос­т­на­та ор­га­ни­за­ция на рекл. кам­па­нии. Ха­рак­те­рис­ти­ки­те на ос­нов­ни­те гру­пи П.п. и същ­ност­та на про­дук­та са глав­ни­те фак­то­ри, ко­и­то оп­ре­де­лят на­со­ки­те на кам­па­ни­я­та, ос­нов­ни­те мо­ти­ви, апе­ли, из­пол­з­ва­ни­те рек­ла­мо­но­си­те­ли.

Реклама и насърчаване на продажбите; проф. Доганов, доц. Дуранкев; С-я; 1995

 

Предложи
корпоративна публикация
Валутни курсове
капиталов пазар
Купува Продава БНБ
EUR1.9560 1.9560 1.9558
USD1.5915 1.5924 1.8824
GBP2.4796 2.4887 2.3574
от 00:24 23 Декември 2024 повече »
Резултати | Архив
Левон Хампарцумян: Бюджетът за 2025 г. е провокация, неизпълним е Ако този бюджет се приеме, трябва да целунем мечтата за еврото за довиждане, каза пред bTV финансистът Левон Хампарцумян. По думите му бюджетът,...