Рек­ла­ма, це­ля­ща да въз­дейс­т­ва вър­ху ад­ре­са­ти­те под пра­га на тях­но­то съз­на­тел­но въз­п­ри­е­ма­не. Из­с­лед­ва­не­то на П.р. за­поч­ва с опи­ти­те на Джеймс Вай­ка­ри, кой­то през 1957 ек­с­пе­ри­мен­ти­ра про­жек­ции на фил­ми, съ­дър­жа­щи не­за­бе­ле­жи­ми за чо­веш­ко­то око рекл. тек­с­то­ве "Пий­те Ко­ка-Ко­ла" и "Яж­те пу­кан­ки". Съв­ре­мен­на­та рек­ла­ма из­пол­з­ва въз­дейс­т­ви­е­то на под­съз­на­тел­ни фак­то­ри в се­ман­ти­ка­та на ду­ми­те, из­пол­з­ва­ни ка­то мар­ки или в рекл. ло­зун­ги, на раз­лич­ни цве­то­ве и цвет­ни съ­че­та­ния при опа­ков­ки, аран­жи­ра­не, рекл. из­да­ния и т.н.

Реклама и насърчаване на продажбите; проф. Доганов, доц. Дуранкев; С-я; 1995

 

Предложи
корпоративна публикация
Валутни курсове
капиталов пазар
Купува Продава БНБ
EUR1.9560 1.9560 1.9558
USD1.5915 1.5924 1.8824
GBP2.4796 2.4887 2.3574
от 00:24 23 Декември 2024 повече »
Резултати | Архив
Левон Хампарцумян: Бюджетът за 2025 г. е провокация, неизпълним е Ако този бюджет се приеме, трябва да целунем мечтата за еврото за довиждане, каза пред bTV финансистът Левон Хампарцумян. По думите му бюджетът,...