1) Обхващане на адресатите чрез две или повече рекл. средства напр. едновременно общуване с аудиторията чрез в. "Поглед", в. "Новинар" и сп. "Паралели". П. може да бъде търсено (когато се цели засилване на интензивността на рекламата или привличане на необхванатите от първото рекл. средство адресати) или нежелано (когато ефектът би могъл да се постигне и с по-малко разходи). Степента на покритието се измерва с аудиторното дублиране. За целта се използват моделите на Агостини, на Хофманс, на Литъл и Лоудиш, биноминалният модел, моделът Сайнбъри, модифицираният модел Сайнбъри.
2) Броят или процентът на радиослушателите или телевизионните зрители в определена област, район или местност, които слушат (гледат) дадени предавания с определена степен на постоянство.
3) Броят на минувачите (пешеходци и автомобилисти), които са в контакт с плакатите (щитовете, паната) на външната реклама, умножен по честотата, която се очаква и получава средно на адресат.
Реклама и насърчаване на продажбите; проф. Доганов, доц. Дуранкев; С-я; 1995
Купува | Продава | БНБ |
---|---|---|
EUR1.9560 | 1.9560 | 1.9558 |
USD1.5915 | 1.5924 | 1.8824 |
GBP2.4796 | 2.4887 | 2.3574 |