1) Об­х­ва­ща­не на ад­ре­са­ти­те чрез две или по­ве­че рекл. сред­с­т­ва напр. ед­нов­ре­мен­но об­щу­ва­не с ауди­то­ри­я­та чрез в. "Пог­лед", в. "Но­ви­нар" и сп. "Па­ра­ле­ли". П. мо­же да бъ­де тър­се­но (ко­га­то се це­ли за­сил­ва­не на ин­тен­зив­ност­та на рек­ла­ма­та или прив­ли­ча­не на не­о­б­х­ва­на­ти­те от пър­во­то рекл. сред­с­т­во ад­ре­са­ти) или не­же­ла­но (ко­га­то ефек­тът би мо­гъл да се пос­тиг­не и с по-мал­ко раз­хо­ди). Сте­пен­та на пок­ри­ти­е­то се из­мер­ва с ауди­тор­но­то дуб­ли­ра­не. За цел­та се из­пол­з­ват мо­де­ли­те на Агос­ти­ни, на Хоф­манс, на Ли­тъл и Ло­у­диш, би­но­ми­нал­ни­ят мо­дел, мо­де­лът Сайн­бъ­ри, мо­ди­фи­ци­ра­ни­ят мо­дел Сайн­бъ­ри.

2) Бро­ят или про­цен­тът на ра­ди­о­с­лу­ша­те­ли­те или те­ле­ви­зи­он­ни­те зри­те­ли в оп­ре­де­ле­на об­ласт, ра­йон или мес­т­ност, ко­и­то слу­шат (гле­дат) да­де­ни пре­да­ва­ния с оп­ре­де­ле­на сте­пен на пос­то­я­н­с­т­во.

3) Бро­ят на ми­ну­ва­чи­те (пе­ше­ход­ци и ав­то­мо­би­лис­ти), ко­и­то са в кон­такт с пла­ка­ти­те (щи­то­ве­те, па­на­та) на вън­ш­на­та рек­ла­ма, ум­но­жен по чес­то­та­та, ко­я­то се очак­ва и по­лу­ча­ва сред­но на ад­ре­сат.

Реклама и насърчаване на продажбите; проф. Доганов, доц. Дуранкев; С-я; 1995

 

Предложи
корпоративна публикация
Валутни курсове
капиталов пазар
Купува Продава БНБ
EUR1.9560 1.9560 1.9558
USD1.5915 1.5924 1.8824
GBP2.4796 2.4887 2.3574
от 00:24 23 Декември 2024 повече »
Резултати | Архив
Левон Хампарцумян: Бюджетът за 2025 г. е провокация, неизпълним е Ако този бюджет се приеме, трябва да целунем мечтата за еврото за довиждане, каза пред bTV финансистът Левон Хампарцумян. По думите му бюджетът,...