В ши­рок см.: вся­ко ли­це (фи­зи­чес­ко или юри­ди­чес­ко), ко­е­то из­ра­зя­ва ма­те­ри­а­л­ни­те или ду­хов­ни­те си пот­реб­нос­ти в про­це­са на ко­му­ни­ка­ци­я­та.

В те­сен см.: ли­ца­та, гру­па­та ли­ца или пред­п­ри­я­тия и ор­га­ни­за­ции, ко­и­то учас­т­ват на па­за­ра с пот­реб­нос­ти­те си. За рекл. стра­те­гия най-важ­но е оп­ре­де­ля­не­то и раз­г­ра­ни­ча­ва­не­то на П. по ре­а­л­ност­та на пот­реб­ле­ни­е­то (ре­а­л­ни и по­тен­ци­а­л­ни пот­ре­би­те­ли) и по ви­да на П. (ин­ди­ви­ду­а­л­ни, ма­со­ви и об­щес­т­ве­ни). Те се от­ли­ча­ват и по на­чи­ни­те на пот­реб­ле­ние, при­чи­ни­те за не­го, мяс­то­то на пот­реб­ле­ние и ви­да му (напр. про­дук­тив­но и неп­ро­дук­тив­но П.).

Реклама и насърчаване на продажбите; проф. Доганов, доц. Дуранкев; С-я; 1995

 

 

Предложи
корпоративна публикация
Валутни курсове
капиталов пазар
Купува Продава БНБ
EUR1.9560 1.9560 1.9558
USD1.5915 1.5924 1.8824
GBP2.4796 2.4887 2.3574
от 00:24 23 Декември 2024 повече »
Резултати | Архив
Левон Хампарцумян: Бюджетът за 2025 г. е провокация, неизпълним е Ако този бюджет се приеме, трябва да целунем мечтата за еврото за довиждане, каза пред bTV финансистът Левон Хампарцумян. По думите му бюджетът,...