В широк см.: всяко лице (физическо или юридическо), което изразява материалните или духовните си потребности в процеса на комуникацията.
В тесен см.: лицата, групата лица или предприятия и организации, които участват на пазара с потребностите си. За рекл. стратегия най-важно е определянето и разграничаването на П. по реалността на потреблението (реални и потенциални потребители) и по вида на П. (индивидуални, масови и обществени). Те се отличават и по начините на потребление, причините за него, мястото на потребление и вида му (напр. продуктивно и непродуктивно П.).
Реклама и насърчаване на продажбите; проф. Доганов, доц. Дуранкев; С-я; 1995
Купува | Продава | БНБ |
---|---|---|
EUR1.9560 | 1.9560 | 1.9558 |
USD1.5915 | 1.5924 | 1.8824 |
GBP2.4796 | 2.4887 | 2.3574 |