Рек­ла­ма, пред­наз­на­че­на за край­ния пот­ре­би­тел или ку­пу­вач на рек­ла­ми­ра­ни­те сто­ки или ус­лу­ги. За раз­ли­ка от ра­бот­на­та рек­ла­ма, П.р. е на­со­че­на към ши­ро­ка­та об­щес­т­ве­ност, ка­то се из­пол­з­ват пре­дим­но ка­на­ли за ма­со­во ко­му­ни­ки­ра­не и рек­ла­ма на мяс­то­то на про­даж­ба­та. Го­ля­мо зна­че­ние за пра­вил­но­то про­веж­да­не на П.р. има поз­на­ва­не­то на рекл. ад­ре­са­ти - ин­ди­ви­ду­а­л­ни, ма­со­ви и об­щес­т­ве­ни пот­ре­би­те­ли. Ос­нов­ни чер­ти на П.р. са зас­тъп­ва­ща­та се кам­па­ний­ност и пре­о­б­ла­да­ва­не­то на емо­ци­о­нал­ни­те над ра­ци­о­нал­ни­те мо­мен­ти в рекл. ар­гу­мен­та­ция.

Реклама и насърчаване на продажбите; проф. Доганов, доц. Дуранкев; С-я; 1995

 

Предложи
корпоративна публикация
Валутни курсове
капиталов пазар
Купува Продава БНБ
EUR1.9560 1.9560 1.9558
USD1.5915 1.5924 1.8824
GBP2.4796 2.4887 2.3574
от 00:24 23 Декември 2024 повече »
Резултати | Архив
Левон Хампарцумян: Бюджетът за 2025 г. е провокация, неизпълним е Ако този бюджет се приеме, трябва да целунем мечтата за еврото за довиждане, каза пред bTV финансистът Левон Хампарцумян. По думите му бюджетът,...