Реклама, предназначена за крайния потребител или купувач на рекламираните стоки или услуги. За разлика от работната реклама, П.р. е насочена към широката общественост, като се използват предимно канали за масово комуникиране и реклама на мястото на продажбата. Голямо значение за правилното провеждане на П.р. има познаването на рекл. адресати - индивидуални, масови и обществени потребители. Основни черти на П.р. са застъпващата се кампанийност и преобладаването на емоционалните над рационалните моменти в рекл. аргументация.
Реклама и насърчаване на продажбите; проф. Доганов, доц. Дуранкев; С-я; 1995
Купува | Продава | БНБ |
---|---|---|
EUR1.9560 | 1.9560 | 1.9558 |
USD1.5915 | 1.5924 | 1.8824 |
GBP2.4796 | 2.4887 | 2.3574 |