Де­лът ку­пу­ва­чи на рек­ла­ми­ра­на­та мар­ка на да­ден па­зар. Из­ра­зя­ва се ка­то от­но­ше­ние на пот­ре­би­те­ли­те (ку­пу­ва­чи­те) на мар­ка­та към об­що­то ко­ли­чес­т­во ку­пу­ва­чи на всич­ки мар­ки от да­ден вид сто­ки. П.д. не е ед­на­къв с па­зар­ния дял на рек­ла­мо­да­те­ля - рек­ла­мо­да­те­лят мо­же да има по­ве­че от ед­на мар­ка за ед­но­род­ни сто­ки, ед­на и съ­ща мар­ка мо­же да бъ­де ли­цен­зи­ра­на на др. про­и­з­во­ди­те­ли и т.н.

Реклама и насърчаване на продажбите; проф. Доганов, доц. Дуранкев; С-я; 1995

 

Предложи
корпоративна публикация
Валутни курсове
капиталов пазар
Купува Продава БНБ
EUR1.9560 1.9560 1.9558
USD1.5915 1.5924 1.8824
GBP2.4796 2.4887 2.3574
от 00:24 23 Декември 2024 повече »
Резултати | Архив
Левон Хампарцумян: Бюджетът за 2025 г. е провокация, неизпълним е Ако този бюджет се приеме, трябва да целунем мечтата за еврото за довиждане, каза пред bTV финансистът Левон Хампарцумян. По думите му бюджетът,...